تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند

  • کد خبر : 19354
  • 12 تیر 1399 - 12:39
اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند
رئیس شورای قضایی استان هرمزگان مقابله با صید ترال را در راستای صیانت از حقوق عامه ضروری برشمرد و تأکید کرد: اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند و با نابودی آبزیان به ذخایر دریایی آسیب وارد کنند.

به گزارش هرمزگان امروز :رئیس شورای قضایی استان هرمزگان گفت: اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند و با نابودی آبزیان به ذخایر دریایی آسیب وارد کنند.

علی صالحی در جریان برگزاری مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: مسئولین باید برنامه ریزی های لازم را به گونه ای انجام دهند که با بهره گیری از ظرفیت های خدادادی مثل دریا در جهت ایجاد اشتغال ، توسعه صنعت و پرورش آبزیان به نحوی شایسته به مردم خدمت شود.

وی با تأکید بر نظارت ویژه دستگاه قضایی در خصوص واگذاری، اظهار کرد: ضرورت دارد بر روند خصوصی سازی ها نظارت لازم صورت پذیرد تا شاهد تضییع حقوق بیت المال نباشیم و خصوصی سازی بهانه ای برای زمین خواری و تعرض به حقوق مردم نشود.

علی صالحی مقابله با صید ترال را در راستای صیانت از حقوق عامه ضروری برشمرد و تأکید کرد: اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند و با نابودی آبزیان به ذخایر دریایی آسیب وارد کنند.

وی ادامه داد: براساس این گزارش، مبارزه جدی و بدون اغماض با قاچاق سازمان یافته کالا و ارز از دیگر محورهای سخنان رییس کل دادگستری استان هرمزگان بود.

صالحی دراین خصوص یادآور شد: انسداد گریزگاه های قاچاقچیان از نظارت های قانونی لزوم برخورد جدی از سوی متولیان امر را می طلبد تا بدینوسیله شاهد قاچاق سازمان یافته از مبادی رسمی نباشیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.