تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

اتمام پروژه‌های سرمایه‌گذاری در زمانبندی‌های اعلام شده خواسته شورای شهر و شهروندان است

  • کد خبر : 53114
  • 29 فروردین 1403 - 15:35
اتمام پروژه‌های سرمایه‌گذاری در زمانبندی‌های اعلام شده خواسته شورای شهر و شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : برخورداری از ضریب ویژه در حوزه سرمایه گذاری به پروژه های شهرداری یک ضرورت است که هم شهر را می توان ثروتمند و با ارزش کرد ، قیمت شهر را افزایش داد و هم باعث انگیزه سرمایه گذاران خواهد شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مصیب نظری در یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با تبریک عملیات غرور آفرین «وعده صادق» که باعث ایجاد امید و شور و شعف بین مردم شریف ایران اسلامی شده است ، اظهار کرد : روز ارتش را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که از حدود و کیان کشور و نظام دفاع جانانه می‌کنند تبریک عرض می‌کنم.
نظری ادامه داد : مجاهدت‌های ارزشمند ارتش در عملیات اخیر در کنار رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تماشایی بود، ایستادند و با برنامه ریزی مشترکی که داشتند توانستند، جواب دندان شکنی به رژیم غاصب و تا دندان مسلح که تحت حمایت تمام کشورهای منطقه‌ای و بین المللی دنیا بود سیلی محکمی بزنند.
وی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع، افزود : تخریب قبور ائمه بقیع توسط آل سعود اتفاق افتاد و امیدواریم هر چه زودتر قبور ائمه بقیع را بازسازی کنیم، عربستان از نگاه خشک و تکفیری خارج شود و بتوانیم شیعه و سنی در کنار هم در نقطه تاریخی شهر مدینه گرد هم با اتحاد جمع شویم و قبرستان بقیع را بازسازی کنیم.
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : با توجه به مجوزاتی که شورای شهر بندرعباس در ایام مختلف به سازمان سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس داده است باید گزارش عملکرد خود را در زمینه توانمندی ها و ضعف ها در پروژه ها اعلام کند و انتظار شورای اسلامی شهر نیز طبق زمانبندی های اعلام شده این است که پروژه ها را به مردم و اصحاب رسانه ارائه دهد.
نظری ادامه داد : هدف از گزارش عملکرد پیشبرد نظام سرمایه گذاری شهر بندرعباس در حوزه های مختلف است که طرح های سرمایه گذاری به کجا رسیده و این خواسته و تاکید همه اعضای شورای شهر است.
وی اضافه کرد : آنچه که امروز ضرورت شهر بندرعباس است و با سرانه قبل از سال نفری ۳۰ میلیون تومان هزینه هایی که در شهر وجود دارد در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و آموزشی در سطح شهر چیزی بالغ بر ۲۱هزار میلیارد تومان باید خرج کنیم که به حد نصاب شاخص ها برسیم.
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد : قطعا شهرداری ما را به تنهایی با این بودجه به نقطه مطلوب نمی رساند و ضروری است که باید برای شهر قدمی به سوی سرمایه‌گذاری برداشته شود مانند شهرهای بزرگ کشور و نقاط دیگر دنیا که این کار را برای توسعه شهری خود انجام داده اند.
نظری ادامه داد : برخورداری از ضریب ویژه در حوزه سرمایه گذاری به پروژه های شهرداری یک ضرورت است که هم شهر را می توان ثروتمند و باارزش کرد، قیمت شهر را افزایش داد و هم باعث انگیزه سرمایه گذاران خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد : در بودجه سال جاری که با نظارت و دقتی اعضای شورای شهر در جز به جز مصوبات داشتند امیدواریم اتفاقات خوبی به نتیجه برسد و پروژه‌ها و برنامه های شهری طبق خواسته مردم شریف بندرعباس پیش رود.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.