تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
3

آیین تکریم و معارفه مدیران بندر کیش برگزار شد

  • کد خبر : 13095
  • 01 دی 1398 - 10:37
آیین تکریم و معارفه مدیران بندر کیش برگزار شد

با حضور معاونین برنامه ریزی و امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مدیران جدید و سابق بندر کیش تکریم و معارفه شدند.

به گزارش هرمزگان، امروز:  “محمود صابری” معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این آیین، هدف از تغییرات مدیریتی را خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم و بهره گیری از اندیشه های نو در جهت رسیدن به جایگاه بالاتر دانست.

وی ضمن تقدیر از زحمات ۳۳ ماهه شهریاری مدیر سابق بندر کیش، از مدیر جدید این بندر خواست با بهره مندی از همه ظرفیتهای انسانی، سخت افرازی و نرم افزاری در جهت ارتقاء بیشتر این بندر و اهداف سازمان بنادر و دریانوردی گام بردارد.

“اسماعیل مکی زاده” معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز به تبیین ماموریت های حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی پرداخت و بر همکاری متقابل سازمان مناطق آزاد با این سازمان حاکمیتی به منظور تحقق توسعه دریامحور و صیانت از محیط زیست دریایی تاکید کرد.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب “مهدی امامدادی طارمی” به عنوان مدیر جدید بنادر و دریانوردی کیش ابلاغ شد و با اهدای لوح سپاس از زحمات دو سال و نه ماهه “احمد شهریاری” تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است، “مهدی امامدادی طارمی” دانش آموخته رشته دریانوردی و علوم اقتصادی است که در بخش های مختلف معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مسئولیت های مختلفی داشته است.

وی حدود ۲۰ سال سابقه کار در حوزه های ایمنی دریانوردی و امور دریایی، مشاوره و تدریس در این حوزه وسیستم های مدیریتی دارد و سرممیز بین المللی در حوزه های تخصصی دریایی و بندری بوده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.