تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
3

آگاهی مدیران از نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی ها

  • کد خبر : 10794
  • 29 مهر 1398 - 10:37
آگاهی مدیران از نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی ها

باید جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها به درستی تبیین شود و مدیران از نقش واقعی و عملکرد آنها آگاه شوند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر سعید ناجی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان، افزود: جایگاه روابط عمومی در دستگاه های دولتی به درستی تبیین نشده و به نقش موثر و کلیدی آن توجه نگردیده است.

وی خاطرنشان کرد: شرح وظایف و عملکرد روابط عمومی در برخی از دستگاه ها روشن و برجسته نیست و این نشانگر عدم آشنایی مدیران به نقش و وظایف ذاتی این حوزه است که موجب می شود در بعضی مواقع شاهد این باشیم که از افراد ناکارآمد در روابط عمومی ها استفاده شود.

ناجی تصریح کرد: نگاه نادرست مدیران به روابط عمومی دستگاه ها موجب می شود که افرادی در این حوزه قرار گیرند که آشنایی با وظایف و فعالیت های اصلی و ذاتی روابط عمومی ندارند و در نتیجه عملکرد خوبی نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه افراد فعال در عرصه روابط عمومی باید بتوانند موجب تقویت این جایگاه در دستگاه ها شوند، افزود: روابط عمومی فعال و توانمند می تواند مدیران را متقاعد کنند تا این حوزه به جایگاه واقعی خود برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: در حال حاضر روابط عمومی های استان از جهت کمی، تعداد نیرو و تجهیزات و از لحاظ کیفی مانند دانش و تجربه لازم هنوز در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته اند.

ناجی تصریح کرد: زمانی که نقش و جایگاه روابط عمومی به درستی در مجموعه تعریف نشده باشد موجب کاهش عملکرد مدیر و به تبع دستگاه مربوطه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حوزه روابط عمومی هر آنچه که در حال ارائه می باشد حاصل میزان توجه و نگاه مجموعه و مدیران به این حوزه است و اگر دستگاهی عملکرد خوب و مناسبی ندارد باید نگاه خود را به روابط عمومی مجموعه تغییر دهد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی، ابزارکار و عصای دست مدیران مجموعه است و می تواند جایگاه دستگاه را ارتقاء بخشد و نقش واقعی خود را ایفا کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.