تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
3

آغاز فعالیت ۲۴ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری

  • کد خبر : 6552
  • 16 مرداد 1398 - 11:49
آغاز فعالیت ۲۴ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری

۲۴ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با حضور مشاوران باتجربه و متخصص در هرمزگان دایر شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: این پایگاه‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به منظور ارائه خدمات تخصصی به داوطلبان از روز پنج شنبه ۱۷ مرداد تا پایان مهلت انتخاب رشته فعالیت دارند.
احمد مهرانی افزود: پایگاه‌ها درمرکز شهرستان‌های استان و در بندرعباس در ۴ نقطه، مرکز خدمات مشاوره اداره کل آموزش و پرورش در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی تقاطع چهارراه مرادی، خیابان ناصرتقاطع نرسیده به بیمارستان شهید محمدی جنب بانک کشاورزی، دبیرستان زینب کبری در ناحیه ۲ و دبیرستان نرجس روبه روی پارک دباغیان است.
وی گفت::کارگاه آموزشی ویژه مشاوران پایگاه انتخاب رشته سراسر هرمزگان نیز به منظور آشنایی با آخرین تغییرات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و ضوابط آن و هچنین آشنایی با نرم افزار‌های مرتبط تشکیل شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: خانواده‌ها و داوطلبان به تبلیغات رایج افراد در فضای مجازی، توجه نکنند و به پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش وپرورش مراجعه کنند.
وی گفت: تعرفه‌های پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نسبت به موسسه‌های خصوصی دیگر ناچیز است که باتوجه به هدف رضایت مندی گروه هدف مبلغ آن تعیین شده است.
امسال ۲۷ هزار و ۵۹۱ داوطلب هرمزگان در کنکور سراسری شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.