تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۳۲ پروژه صنعتی ، معدنی و تجاری در هفته دولت

  • کد خبر : 7671
  • 31 مرداد 1398 - 10:46
آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۳۲ پروژه صنعتی ، معدنی و تجاری در هفته دولت

خلیل قاسمی بیان کرد : در هفته دولت ۲۳ پروژه با سرمایه گذاری بیش از سه هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال و اشتغال یک هزار و ۴۸۱ نفر افتتاح می گردد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۳۲ پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هفنه دولت خبر داد.
به گزارش هرمزگان امروز، خلیل قاسمی بیان کرد : در هفته دولت ۲۳ پروژه با سرمایه گذاری بیش از سه هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال و اشتغال یک هزار و ۴۸۱ نفر افتتاح می گردد.

وی در ادامه افزود : در این هفته آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و ۹۹۴ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۵۹ نفر به زمین زده خواهد شد.

وی اعلام کرد: با پیگیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یک واحد صنعتی با سرمایه بیش از شش میلیارد ریال احیاء شد که زمینه اشتغال ۷ نفر به صورت مستقیم مهیا شده است.

قاسمی از مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی سخن گفت و اظهار داشت: واحد صنعتی معماران تجارت آفتاب با سرمایه ۱۷۰ میلیارد ریال در طرح مسئولیت های اجتماعی استان شرکت نموده و در هفته دولت یک مدرسه در شهرستان میناب افتتاح و عملیات اجرایی یک مدرسه در اولین روز از هفته دولت در بندرعباس آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد : تعداد کل پروژه های صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان که هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد، ۳۲ مورد با سرمایه گذاری بیش از پنچ هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و ۶۴۷ نفر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.