تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6
همزمان با ۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل؛

آغاز ششمین دوره انتخابات نمایندگان خطوط تاکسی بندرعباس

  • کد خبر : 23966
  • 27 آذر 1399 - 12:21
آغاز ششمین دوره انتخابات نمایندگان خطوط تاکسی بندرعباس
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از برگزاری ششمین دوره انتخابات نمایندگان خطوط تاکسی درون شهری همزمان با ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، حسین اخلاقی با اعلام این خبر عنوان کرد: یکی از برنامه های سالانه سازمان ضرورت برگزاری انتخابات بین تاکسیرانان خطوط برای انتخاب نماینده خط از بین رانندگان است.

اخلاقی با اشاره به اینکه بندرعباس دارای ۲۳ خط فعال تاکسی در تمامی نقاط سطح شهر می باشد، گفت: از بین رانندگان این خطوط ۴۳ نفر کاندیدای انتخابات نمایندگان خطوط شدند که ۳۲ نفر با دریافت رای حداکثری به عنوان نماینده تاکسیرانان به سازمان معرفی می شوند.

اخلاقی تصریح کرد: این انتخابات ۲۶ آذر ماه ، با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت، نماینده حراست، مسئول و بازرسین سازمان در دفاتر بازرسی مستقر در سطح شهر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری، اظهار کرد: از انجایی که سازمان به دنبال فراهم آوردن شرایطی برای حضور حداقلی رانندگان در سازمان و اتلاف وقت آنان است لذا انتخاب نماینده مورد اعتماد رانندگان با رای مستقیم آنان به سبب ایجاد پل ارتباطی بین سازمان و تاکسیرانان برای درخواست ها، پیگیری ها و نیازمندی های رانندگان می باشد.

اخلاقی در پایان خاطر نشان کرد: همه رانندگانی که دارای مجوز فعالیت از سازمان هستند حق رای داشته و می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

این مسئول در پایان یادآور شد: به دلیل وجود بیماری کرونا فرآیند انجام ششمین مرحله انتخابات تاکسیرانان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، و برای هر خط بصورت مجزا برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23966
  • منبع : روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندعباس
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.