تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

آغاز ثبت نام کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگانی در طرح اقدام ملی مسکن از امروز

  • کد خبر : 24959
  • 20 دی 1399 - 12:20
آغاز ثبت نام کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگانی در طرح اقدام ملی مسکن از امروز
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز ثبت نام کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگانی در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از امروز 18 دی ماه خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز هادی ابراهیمی افزود: کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت نام در طرح مسکن ملی نشده اند می توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح روز پنجشنبه (۱۸ دی) است، تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۲۵ دی) با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیانی که در طرح اقدام ملی مسکن کارگری ثبت نام کرده و تاکنون موفق به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه نشده اند، تا پایان دیماه سالجاری فرصت دارند نسبت به تکمیل موجودی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24959
  • منبع : روابط عمومی وزارت تعاون .کار و رفاه اجتماعی
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. طرح مسکن ملی به نظرم عادلانه که نیست یک طرف دیگر نیازمندواقعی به درستی شناسایی نشده به طورمثال بنده دارای چهارفرزند که دو پسردرشرف ازدواج ودو دختر که پانزده سال پیش الونکی تهیه ان هم الان بازنشست شده هنوز بیست میلیونش مانده وخونه به نام من نیست حتی اب وبرق هم همینطوربه نام شرکت فروشنده است حالا تا تسهیلاتی اعلام میشود میگویندفرم ج شما قرمزاست اما قانونی هیچ چیز به نام من نیست ولی افراد زیادی هستند که شامل انها میشود همان لحظه دلالهای مسکن شکارشان میکنند وامتیازشان میخرند انها هم مجبورند چون باز هم توان چهل میلیون سپرده راندارنددرنتیجه طرح به نام نیازمندان مسکن اما دلالان را بی نیاز میکند ونیازمند مسکن به همان حالت نیاز مند تا اخر عمر باقی می ماند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.