تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین اخبار

محکومیت قاچاقچی سیگار در بندر لنگه برگزاری نشست علمی “خلیج فارس هویت ملی و تاریخی” در کیش برگزاری میز خدمت اداره محیط زیست شهر ستان بندرعباس در هفته زمین پاک شرکت ۴۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در کارگاه‌های تخصصی نمایش و قصه‌گویی ترویج فرهنگ سلامت یک وظیفه همگانیست هرمزگانی ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند نبی اله رشنو مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، شهرام الهیاری رئیس گروه پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی تیموری آشتیانی کارشناس پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به همراه اسد پور مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روح‌الله رمضان‌پور رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از قرنطینه حفظ نباتات در اسکله باهنر و بندر شهید رجایی بازدید کردند. جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش

3

آغاز تخلیه محموله نهاده‌های دامی از کشتی ۶۰هزار تنی

  • کد خبر : 9459
  • 03 مهر 1398 - 11:45
آغاز تخلیه محموله نهاده‌های دامی از کشتی ۶۰هزار تنی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن اعلام خبر ورود ۱,۱ میلیون تن کالای اساسی به بندر شهید رجایی طی شش ماه اخیر گفت: هم اکنون دو کشتی حامل محموله جو و ذرت و یک فروند کشتی کنجاله سویا در این بندر، پهلو گرفته اند.

به گزارش هرمزگان امروز: “اله مراد عفیفی پور” با بیان جزییاتی در این رابطه اظهار داشت: یکی از این شناورها، حامل۶۰ هزار تن کنجاله سویاست که وارد بزرگترین بندر تجاری ایران شده است.

وی افزود: دو کشتی دیگر حامل جو و ذرت نیز با مجموع محموله ۱۲۵ هزار تن، وارد این بندر شده اند و به زودی بار آن‌ها تخلیه می‌شود.

عفیفی پور خاطرنشان کرد: برای تسریع در تخلیه نهاده‌های دامی، کارکنان بندر همراه با تجهیزات بندری به صورت بیست و چهارساعته مشغول فعالیت هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: این محموله ها به سفارش شرکت پشتیبانی امور دام وارد شده و پس از طی شدن تشریفات قانونی و گمرکی آن و انجام مراحل تخلیه و ترخیص، به سراسر کشور ارسال می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: در نیمه نخست سال جاری، در مجموع حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن کالای اساسی از طریق کشتی وارد بندر شهید رجایی بندرعباس شده است.

وی اولویت پهلودهی شناورها در این بندر را کشتی های حامل کالاهای اساسی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه روند صادرات شرایط مطلوبی دارد و ۷۰ تا ۸۰ درصد اسکله ها مشغول فعالیت های صادراتی هستند، اما تعادل بین کالاهای اساسی وارداتی و کالاهای صادراتی مدنظر قرار گرفته است و پهلودهی شناورها با اولویت محموله های مورد نیاز مردم انجام می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.