تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8
با حضور ١۴٠ تولید کننده داخلی به صورت مجازی انجام شد؛

آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ملی و اولین فروشگاه مجازی اسباب‌بازی

  • کد خبر : 26353
  • 28 بهمن 1399 - 11:39
آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ملی و اولین فروشگاه مجازی اسباب‌بازی
نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صبح روز ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، تارنمای اینترنتی جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی irantoyfestival.ir با حضور مسوولان جشنواره و کودکان و نوجوانان رونمایی و برای عموم مردم قابل دسترسی شد.

بر اساس این خبر در بخش فروش این جشنواره بیش از ۱هزار و ۲۵۰ اسباب‌بازی و سرگرمی‌ از ۱۴۰ تولیدکننده داخلی با توجه به شرایط سنی و موضوع‌های مختلف ارایه شده است.

در همین حال هم‌زمان کارشناسان حوزه اسباب‌بازی‌ها نیز به صورت رایگان به مراجعه‌کنندگان برای انتخاب و خرید بهتر مشاوره می‌دهند.

بر همین اساس شماره‌ تماس‌ ۰۲۱۹۱۰۷۰۵۶۷ نیز برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های مخاطبان در نظرگرفته شده است و هم‌زمان ۷ نفر می‌توانند با کارشناسان ارتباط تلفنی داشته باشند.

در عین حال در صورت لزوم علاقه‌مندان از طریق شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ با شماره‌های ۰۹۹۲۷۶۱۳۱۲۸، ۰۹۹۳۲۱۱۵۰۶۵ و ۰۹۹۳۲۱۱۵۰۸۷، اینستاگرام به نشانی instagram.com/hooyo.ir و کانال تلگرامی t.me/hooyo_admin نیز می‌توانند با دست اندرکاران این جشنواره در ارتباط باشند.

ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۸ بهمن تا ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ به صورت مجازی در تارنمای irantoyfestival.ir برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26353
  • منبع : روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.