تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
5

آغاز برنامه های دهه فجر هرمزگان با طنین بوق شناورهای تعاونی

  • کد خبر : 25838
  • 13 بهمن 1399 - 11:24
آغاز برنامه های دهه فجر هرمزگان با طنین بوق شناورهای تعاونی
همزمان با 12 بهمن ماه و آغاز چهل و دومین سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، برنامه‌های دهه فجر در هرمزگان با به صدا درآمدن بوق شناورهای تحت پوشش تعاونی ها و رژه آنها در اسکله شهید حقانی بندرعباس آغاز شد.

به گزارش هرمزگان امروز در اولین روز از گرامیداشت دهه فجر، طی آیینی با حضور ” فریدون همتی” استاندار هرمزگان، “کناری” فرماندار بندرعباس، “هادی ابراهیمی” مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان و جمعی از مدیران و مسوولان استانی و تعاونگران، با به صدا در آوردن بوق شناورهای تعاونی، آغاز دهه فجر و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) جشن گرفته شد.

استاندار هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه ملت ایران ایثارگرهستند و در نتیجه این ایثارگری‌های همگانی است که انقلاب شکوهمند ما با وجود دشمنی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب، همچنان با صلابت، اقتدار و عزت به راه خود ادامه می‌دهد.

” فریدون همتی” افزود: امروز کشور عزیز ما در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و دشمن این توانمندی، آزادی و استقلال کشور را بر نمی‌تابد و این مبارزه ملت عزیز ایران بود که دست دشمنان را قطع کرد.

همتی تصریح کرد: دشمنان به بهانه انتقام از انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته، لحظه‌ای آرام ننشستند و در هر مقطعی از مسیر انقلاب تا کنون، توطئه‌ای را طراحی کردند که جنگ تحمیلی نمونه بارز این دشمنی‌های جامعه استکباری علیه کشور و ملت ایران بود.

وی اضافه کرد: امروز نیز در اوج تحریم‌های کم نظیر دشمن، خللی در اراده ملت ما ایجاد نشده و با روحیه انقلابی، ولایتمداری، وحدت و انسجامی که دارند همه سختی‌ها را پشت سر می‌گذارند و با وعده الهی به طور قطع پس ازهر سختی، پیشرفت‌های بزرگی نصیب ملت ایران شده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر امسال، ۱۵۲ برنامه توسط کارگروه تخصصی کارگری، کارآفرینی و تعاون گران هرمزگان در سطح استان برگزار می شود.

“هادی ابراهیمی” دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش، افتتاح طرح های تعاونی و اشتغال زایی، افتتاح دفاتر مشاوره شغلی، افتتاح خانه فرهنگ شرکت فولاد هرمزگان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی، بازدید از مجموعه کارآفرینان سلامت، تجلیل از بانوان همکار و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه بانوان اداره کل را از جمله برنامه های کارگروه تخصصی کارگری، کارآفرینی و تعاون گران استان هرمزگان در دهه فجر عنوان کرد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25838
  • منبع : روابط عمومی وزارت تعاون .کار و رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.