تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

آبزی پروری محقق کننده اقتصاد دریا محور، رونق و جهش تولید در هرمزگان//پیگیری رفع موانع تولید پرورش میگو در هرمزگان

  • کد خبر : 24492
  • 10 دی 1399 - 11:11
آبزی پروری محقق کننده اقتصاد دریا محور، رونق و جهش تولید در هرمزگان//پیگیری رفع موانع تولید پرورش میگو در هرمزگان
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون آبزی پروری شیلات استان در بازدید از مزارع پرورش میگو شرق بندرعباس گفت: بدون شک آبزی پروری محقق کننده اقتصاد دریا محور، رونق و جهش تولید در هرمزگان است .

به گزارش هرمزگان امروز، در حاشیه این بازدید دکتر عبدالرسول دریایی با بیان اینکه خوشبختانه گام های خوبی در سرتاسر استان هرمزگان در راستای توسعه آبزی پروری با محوریت رونق و جهش در تولید برداشته شده است گفت: در صورت حمایت آبزی پروری هرمزگان همچنان ظرفیت رشد ، توسعه و حرکت در مسیر رونق و جهش تولید را دارد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری های شیلات استان اقدامات موثری در راستای توسعه آبزی پروری در شرق بندرعباس صورت گرفته است خاطر نشان کرد: حدود چهار هزار و ۹۰۰ هکتار در این منطقه در حال احداث است که با بهره برداری از این میزان بالغ بر دوهزار و ۱۰۰ نفر در این مزارع به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

مدیر کل شیلات هرمزگان اظهار کرد: در مجموع در صورت بهره برداری از کل اراضی شرق بندرعباس بیش از ۳۰ هزار تن به تولید میگوی پرورشی استان اضافه خواهد شد و نزدیک به ۳۷۵۰نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد نمود.

درادامه به منظور برسی مشکلات کانالهای آبرسان ، زهکشها ، تجهیزات،مشکلات سرمایه گذارن و … از مجتمع های پروش میگو شرق بندرعباس بازدید به عمل آمد و ضمن ارائه راهکار ها و پیشنهادات لازم به توسعه ظرفیت ها و تداوم حرکت در مسیر جهش تولید تاکید شد .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.