تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
1

آئین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس برگزار شد

  • کد خبر : 53753
  • 12 اردیبهشت 1403 - 1:43
آئین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس برگزار شد

بمناسبت روز کارگر با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار بندرعباس، شهرداران مناطق و خبرنگاران مراسم تجلیل از کارگران در سالن ورزشی فجر به میزبانی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز، شهردار بندرعباس ضمن گرامیداشت روز  کارگر گفت: پرداخت حقوق کارگران را در اولویت کار قرار داده ایم بطوریکه تا حقوق کارگران پرداخت نشود مدیران و کارمندان شهرداری حقوق نمی گیرند.
مهدی نوبانی، با بیان اینکه طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگران آماده شده است، افزود: شورای شهر بندرعباس مبلغ یک میلیون تومان پاداش بمناسبت روز کار و کارگر برای کارگران شهرداری در نظر گرفته است.
نوبانی، عنوان کرد: تمام مزایایی که به کارمندان رسمی و قراردادی شهرداری تعلق می گیرد برای کارگران شرکتی نیز لحاظ می شود و همچنین بیمه کارگران به روز شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری بندرعباس با قدرت و انگیزه به سمت آبادانی شهر پیش می رود و بزودی شاهد افتتاح و کلنگ زنی در هر هفته ۲ پروژه هستیم، بیان داشت: اگر امروز فضای سبز بندرعباس سبب شده حال دل مردم خوب باشد به‌واسطه حضور کارگران زحمتکش است که با آماده سازی بستر مناسب برای زیبایی و نظافت شهری موجب رضایتمندی مردم شده است.
شهردار بندرعباس، یادآور شد: ۱۰ پارک بزرگ به شهروندان شهر بندرعباس هدیه کردیم که کارگران کار نظافت و نگهداری فضای سبز آن را بر عهده دارند.
نوبانی، تصریح کرد: جهت رفع گره ترافیکی سه پُل با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد در دست احداث داریم و در همین راستا اولین پُل پیامبر اعظم به سمت رجایی تا پایان سال افتتاح خواهد.

شهردار بندرعباس، اظهار داشت: برای آشنایی بهتر کارگران دوره های آموزشی مختلف در تمامی حوزه تخصصی شهرداری برای آنها برگزار شده است.
گفتنی است، برنامه های متنوعی از جمله اجرای گروه های موسیقی بومی – محلی ، برگزاری مسابقه، اجرای شوی طنز، تقلید صدا و تجلیل از کارگران از جمله برنامه های امشب بودند.
پایان خبر/
جمیله دبیری نیا

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.