تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
4

افتتاح واحد فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان بامشارکت بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 28874
  • 20 بهمن 1401 - 21:32
افتتاح واحد فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان بامشارکت بانک توسعه تعاون

با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سید عنایت خدا کرم پور مدیر شعب استان هرمزگان، فرماندار و جمعی از مسئولین و خبرنگاران استانی واحد فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان در شهرکت صنعتی گمبرون به بهره برداری رسید.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز، همزمان با ایام ا… دهه فجر فاز یک کارخانه تولید روغن موتور شرکت فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان با مشارکت بانک توسعه تعاون و با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۱۵ نفر به صورت مستقیم در شهرک صنعتی گمبرون بندرعباس افتتاح شد.

مدیر شعب بانک توسعه و تعاون استان هرمزگان، در آئین افتتاح واحد فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان، با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مبلغ تسهیلات دریافتی این واحد صنعتی بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال از محل اجرای برنامه های حمایت از تولید و اشتغال بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با عاملیت شعبه امام خمینی شهر بندرعباس می باشد.

سید عنایت خداکرم پور افزود : تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و بخش خصوصی و تعاونی از این شرایط بهره‌برداری مناسبی کرده است.

خداکرم پور عنوان کرد : این تسهیلات در راستای تولید و اشتغال و تکمیل طرح های نیمه تمام، منطبق بر ظرفیت و اولویت های منطقه، به اشخاصی که قصد توسعه فعالیت خود را داشته و دارای توان و برنامه های منسجم برای بازاریابی و فروش و اتصال به بنگاه های بزرگتر را داشته باشند، پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این مهم و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار سال با عنوان: “تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین” و با توجه به شرایط استان که استفاده از این منابع می تواند کمک شایانی برای بهره برداری مناسب از بخش های خصوصی و تعاونی داشته باشد؛ تا کنون از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشوردراستان در مجموع بالغ بر ۵۶ فقره به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال به تصویب رسیده و پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک توسعه و تعاون استان هرمزگان، مطرح کرد: مهمترین مزایای افتتاح طرح تولیدی فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان می توان به ظرفیت تولید سالیانه بیش از ۲۵ میلیون لیتر روغن موتور و اشتغالزایی ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشاره کرد.

گفتنی است ، شرکت فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان تولید کننده انواع روغن موتور بنزینی، دیزلی و دریایی در گریدهای مختلف با جدیدترین فرمولاسیون و بی مثال است که در راستای اجرای تولید و اشتغال برنامه های دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=28874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.