تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
2

چهارمین اجلاس کمیسیون‌های شهرسازی و معماری مراکز استان ها به میزبانی بندرعباس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 27702
  • 05 بهمن 1401 - 9:44
چهارمین اجلاس کمیسیون‌های شهرسازی و معماری مراکز استان ها به میزبانی بندرعباس برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس از برگزاری چهارمین اجلاس کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان ها به میزبانی بندرعباس خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، اسماعیل رئیسی حسنلنگی در این باره اظهار کرد : با توجه به اینکه از مجموع ۷ هزار و ۱۱۳ هکتار محدوده شهر بندرعباس، ۴۳ درصد بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی تشکیل می دهد که اکثر بافت فرسوده در نوار ساحلی و مرکز شهر بندرعباس واقع گردیده با توجه به مشکلات فراوان بافت های فرسوده، این اجلاس در شهر بندرعباس برگزار می شود.

وی گفت: باتوجه به اهمیت بافت فرسوده شهر، این اجلاس با هدف توسعه متوازن شهری و با محوریت بازآفرینی شهری و بررسی اثرات قانون درآمد پایدار بر حوزه شهرسازی و معماری برگزار می شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: امید است با نگاه ملی بتوانیم با هماهنگی ها و تصمیم گیری های لازم مشکلات بافت فرسوده شهرمان را به حداقل برسانیم.

گفتنی است، این اجلاس با حضور روسای کمیسیون های معماری شهرسازی کلانشهرها ‌‌و مراکز استان های کشور و مسوولین کشوری مرتبط این حوزه برگزار می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=27702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.