تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان: در حال تدوین برنامه ۲۰ ساله برای توسعه ورزش هرمزگان هستیم

  • کد خبر : 35373
  • 12 خرداد 1402 - 11:47
معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان:
                                در حال تدوین برنامه ۲۰ ساله برای توسعه ورزش هرمزگان هستیم

هرمزگان امروز – نشست هم اندیشی رئیس هیات فوتبال و اعضا کمیته های مختلف با روسای هیات های فوتبال شهرستان ها هرمزگان در محل سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای کارگر بندرعباس برگزار شد.

قاسم رنجبریان در جلسه هم اندیشی روسای هیات های شهرستانی و کمیته های مختلف هیات فوتبال استان، اظهار داشت: فوتسال استان توانسته با برنامه ریزی دقیق حرف اول در سطح استان و کشور بزند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود:  با توجه به نقش رسانه در پیشبرد هر سازمان و ارگان می طلبد هیات های شهرستانی به امر مهم اطلاع رسانی هیات خود تلاش وافری نشان دهند و سعی کنند گزارش عملکرد خود را به صورت مصور وکتبی به هیات فوتبال استان ارسال کنند.

وی  گفت: جلسه بعدی روساهای هیات فوتبال شهرستان ها و کمیته های مختلف استان در اواخر تیرماه به میزبانی هیات فوتبال شهرستان میناب برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست روزبه زابلی پور معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان گفت: سال گذشته در میزبانی والیبال ساحلی آسیا و چند میزبانی دیگر در کشور  سر بلند بیرون آمدیم و امیدواریم این همکاری توسط هیات های ورزشی با نگاه اندیشمندانه و منتهی به آمایش سرزمینی در ورزش و همراهی با فدراسیون ها در بعدهای همکاری، قهرمانی، آموزش و استعدادیابی  ثمر بخش باشد.

زابلی پور با اشاره به برنامه پیشنهادی ۲۰ ساله اداره کل ورزش وجوانان اظهار کرد: این برنامه به پنج برنامه چهار ساله تقسیم شده است که امیدواریم هیات های استان تقویم اجرایی برنامه ۲۰ ساله خود را به اداره کل ورزش وجوانان استان ارائه کنند.

اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان در رابطه با فصل قرارداد بازیکنان در هیات های شهرستانی گفت: در فصل قرارداد بازیکنان تمامی در آمد های حاصله به حساب هیات های شهرستانی واریز خواهد شد و درآمدهای استانی ۵۰ درصد به هیات شهرستانی تعلق خواهد گرفت.

معماری بیان کرد: هیات های شهرستانی علاوه بر این  که هرچه زودتر نسبت به معرفی دبیران خود اقدام کنند، باید چارت کامل هیات خود را معرفی کنند.

درادامه نایب ریئس هیات فوتبال استان به بحث ایجاد تعییر در ساختار سازمانی اشاره و افزود: هیچ حرکتی ایجاد نمی شود مگر این که تغییر درآن دیده شود.

عباس امینی زاده بیان کرد: مدیریت در هیات ها یک کار تیمی است و رمز موفقیت در آن استفاده از  نیروی انسانی متخصص و متعد است.

امینی زاده اظهار کرد: مسئولیت پذیری، خلاقیت ، اعتماد به نفس، برنامه ریزی و تقسیم کار ازجمله اساس کار یک مدیر موفق است.

در این نشست هر یک از روسای هیات های استانی و روسای کمیته های هیات فوتبال استان در رابطه با عملکرد شهرستان خود،  مشکلات مالی، انضباطی ، فعالیت بانوان و مشکلات سر راه آنان، نداشتن یک زمین چمن مناسب  برای برگزاری مسابقات، راه اندازی اتوماسیون اداری، فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال، فعالیت رسانه ای و فرهنگی ، آموزش مربیگری و داوری مطالبی ایراد کردند.

در این نشست حکم  ادیب محمدی به عنوان رئیس جدید  هیات فوتبال شهرستان حاجی آباد توسط قاسم رنجبریان رئیس و عباس امینی زاده نایب رئیس هیات فوتبال اهدا شد. همچنین با موافقت رئیس هیات فوتبال و هیئت رئیسه هیات سهمیه لیگ برتری فوتسال به شهرستان جاسک داده شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=35373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.