تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
6

مدیرعامل برق منطقه‌ای هرمزگان خبر داد: هرمزگان تابستان امسال را تاکنون بدون محدودیت برقی گذراند

  • کد خبر : 40130
  • 31 مرداد 1402 - 12:30
مدیرعامل برق منطقه‌ای هرمزگان خبر داد:
                                هرمزگان تابستان امسال را تاکنون بدون محدودیت برقی گذراند

هرمزگان امروز – مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان با تأکید بر اینکه ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان در سفر امسال رئیس‌جمهور به استان هرمزگان افتتاح خواهد شد، گفت: تابستان امسال را بدون هیچگونه محدودیت برقی در استان گذراندیم.

فرشاد آدینه‌پور، امروز (۳۱ مرداد) در نشستی خبری اظهار کرد: تلاش ما و همکاران مان بر این بود که تابستان امسال را بدون هیچگونه محدودیت برقی بگذرانیم و خوشبختانه تا کنون در این زمینه موفق بوده‌ایم، هرچند ماه سوم تابستان از فردا شروع می شود و تلاش ما ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تلاش همکاران من در برق منطقه‌ای هرمزگان در لامپ ها و سیستم‌های سرمایشی که در خانه‌ها وجود دارد می‌توان دید، عنوان کرد: شبکه برق یک شبکه زنده بوده و وقوع حوادث در آن اجتناب ناپذیر است اما خوشبختانه علی‌رغم همه مشکلات موجود، امسال محدودیت ناشی از کمبودها را تجربه نکردیم و در این زمینه مردم ما را قضاوت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان با بیان اینکه خبرنگاران رابط بین ما و مردم هستند و انتقادها و دلسوزی‌های آنان را به جان می‌خریم، افزود: در سال جاری مانند سال‌های گذشته پروژه‌های توسعه‌ای خوبی را به اتمام رساندیم که آبان ماه در سفر ریاست جمهوری افتتاح خواهیم کرد.

‌آدینه‌پور ادامه داد: میزان مصرف انرژی در مدت مشابه ۴ ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۵.۷ درصد و در صنایع سه درصد افزایش داشته است. در بخش تولیدنیز در چهار ماهه ابتدای امسال نبست به سال گذشته سه درصد رشد تولید داشتیم. برای اینکه حداکثر تولید را از قشم به سرزمین اصلی منتقل کنیم یک واحد از نیروگاه غدیر قشم را با سوخت گازوئیل وارد مدار کردیم و با اقداماتی که انجام شده امسال حدود ۱۷۰ مگاوات انرژی از قشم به سرزمین اصلی منتقل کردیم.

وی با تأکید بر اینکه ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان در سفر امسال رئیس‌جمهور به استان هرمزگان افتتاح خواهد شد، افزود: بزرگترین پروژه ما پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت تزرج است که با اعتباری بالغ‌بر هزار میلیارد تومان راه‌اندازی شده و تامین بار منطقه حاجی‌آباد از این پست اتفاق خواهد افتاد و در سفر ریاست جمهوری افتتاح رسمی می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان اضافه کرد: پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلووات بندرخمیر با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان نیز دیگر پروژه بزرگ امسال ماست که وارد مدار شده و در سفر رئیس‌جمهور افتتاح رسمی می‌شود. وارد مدار شدن این پست وضعیت غرب استان را به پایداری خوبی رسانده است. پروژه مهم دیگر پست ۶۳ کیلوولت پردیس به حسن لنگی به طول ۳۰ کیلومتر است.

آدینه‌پور با بیان اینکه در هفته دولت نیز افتتاح پست توحید را در دستور کار قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی توسط صنایع استان در راستای ساخت نیروگاه انجام شده و صنایع انرژی‌بر پارسیان و آلومینیوم المهدی کارهای خوبی در این زمینه داشته اند،. سایر صنایع بزرگ استان نیز شروع به مطالعات امکان سنجی و جلب سرمایه در این راستا کرده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=40130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.