تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
3

مدیران موانع پیش روی سرمایه‌گذاران را رفع کنند

  • کد خبر : 4611
  • 06 تیر 1398 - 8:38
مدیران موانع پیش روی سرمایه‌گذاران را رفع کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به نقش مهم سرمایه‌گذاری در توسعه استان فعالیت های این بخش را با رفع موانع سرعت بخشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری درنشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان هرمزگان با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد: درشرایط جنگ‌ اقتصادی همه جانبه دشمنان علیه کشور حمایت از بخش خصوصی و سرعت بخشیدن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری این بخش می تواند نقش بسزایی درخنثی سازی توطئه های دشمنان داشته باشد.
وی در همین رابطه گفت: حمایت از بخش خصوصی و تکریم فعالان سرمایه‌گذاری و اقتصادی این بخش به صورت ویژه در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: اجرای طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری در حوزه های صنعتی، سرمایه‌گذاری و تولیدی توسط بخش خصوصی در مناطق مختلف استان منشأ تحولات خوبی در زمینه های اشتغال و افزایش تولید خواهد شد.
حیدری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان در زمینه های تامین برق، گاز و آب با موانع ومشکلاتی روبرو هستند که نیازمند همکاری و همراهی شرکت های خدمات رسان برای حل این مشکلات در کمترین زمان ممکن برای سرعت بخشیدن دراجرای طرح‌ها می باشد.
وی اظهار داشت: با توجه به هزینه های بالای توسعه زیرساخت ها به محل پروژه های جدید سرمایه ‌گذاری صاحبان پروژه ها با شرکت های خدمات رسان دراین زمینه همکاری نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.