تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
5

مبارزه با هجوم ملخ ها در اراضی کشاورزی هرمزگان با جدیت ادامه دارد

  • کد خبر : 4135
  • 28 خرداد 1398 - 9:01
مبارزه با هجوم ملخ ها در اراضی کشاورزی هرمزگان با جدیت ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه مبارزه با هجوم ملخ ها در اراضی کشاورزی استان با جدیت ادامه دارد، گفت: مبارزه با آفت ملخ در نقاط آلوده با بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، علیرضا صفا ایسینی در نخستین جلسه پیگیری و بررسی راه های مقابله با ملخ های صحرایی، افزود: ۱۲ خودرو با همکاری اداره کل راهداری استان به منظور پایش ریزش آفت ملخ در سراسر هرمزگان در کمترین زمان ممکن در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی اضافه کرد: بر اساس آخرین پایش که امروز ۲۷ خرداد ماه انجام شد شهرستان های بستک، بندرلنگه و بندرخمیر در معرض ریزش ملخ قرار گرفته اند.
صفاایسینی همچنین از سمپاشی هوایی دو منطقه شهرستان حاجی آباد خبر داد و بیان کرد: سمپاشی هوایی در دو بخش احمدی و شمیل حاجی آباد به منظور مبارزه با آفت ملخ در حال انجام است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به تقاضای استان نسبت به افزایش سهمیه سم مخصوص مبارزه با آفت ملخ اشاره کرد و گفت: به منظور مبارزه با ریزش احتمالی ملخ در استان تقاضای افزایش سهمیه سم مبارزه با آفت ملخ به سازمان مدیریت بحران کشور و حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: با دستور استاندار و تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از تمامی ظرفیت دستگاه های استان به منظور مقابله با آفت ملخ در هرمزگان استفاده شده است و مبارزه با این آفت تا پایان ریزش و ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.