تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
7

شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی زمینه رونق تولید را مهیا سازند

  • کد خبر : 4143
  • 28 خرداد 1398 - 9:15
شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی زمینه رونق تولید را مهیا سازند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی متناسب با شرایط خاص کشور زمینه رونق تولید را مهیا سازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت رونق تولید عنوان کرد: بانک ها و دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه اقتصادی متناسب با شرایط خاص کشور وجنگ اقتصادی همه جانبه دشمنان، زمینه رونق تولید را مهیا نمایند.
وی در همین رابطه گفت: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی به معنای عبور از قانون نیست بلکه رفع مشکلات با راهکارهایی که قانون اجازه داده است، انجام می شود و باید در چارچوب قانون شرایط فعالیت های اقتصادی را تسهیل کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار است ضمن صیانت از حقوق مردم و دولت، به کارها سرعت بخشند.
حیدری با تاکید بر جلوگیری از ایجاد خلل در روند تولید، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و بانک ها قبل از اینکه واحد‌های تولیدی بامشکل روبرو گردند با آسیب شناسی و ورود به موقع از ایجاد خلل در فعالیت واحد‌های تولیدی جلوگیری بعمل آورند.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی در راستای افزایش صادرات و ارزآوری تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.