تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
5

روابط عمومی زبان گویای ادارات است

  • کد خبر : 4034
  • 26 خرداد 1398 - 9:03
روابط عمومی زبان گویای ادارات است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: روابط عمومی ها باید نقشی تاثیرگذار در اذهان عمومی داشته و زبان گویای ادارات خود باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در دیدار با جمعی از مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان هرمزگان، افزود: روابط عمومی باید فعال ترین واحد هر اداره و به ویژه فرمانداری باشد و بتواند رسالت اصلی این حوزه که برقراری ارتباط مسئولان با مردم و بالعکس است را به درستی تحقق بخشد.
وی استفاده از ابزار و تجهیزات روز را از خواسته های به حق روابط عمومی ها دانست و عنوان کرد: برای انعکاس درست و به موقع عملکرد دولت در استان، وجود تجهیزات مناسب را ضروری است و تاکید کرد، نیروی انسانی توانمند و خلاق از الزامات روابط عمومی موفق است.
میرزاد برگزاری دوره آموزشی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: به منظور افزایش توانمندی نیروی انسانی در روابط عمومی فرمانداری های استان باید دوره های آموزشی تخصصی مختلفی برگزار شود که اقداماتی در این راستا توسط مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان آغاز شده است.
میرزاد آموزش در زمینه نحوه تیتر زدن و تولید محتوای مناسب را ضرورت تولید اخبار توسط روابط عمومی ها عنوان و تصریح کرد: فضای مجازی امروز مملو از پیامهای کپی شده در قالب پیام تبریک و غیره است که نیاز دارد روابط عمومی ها به تولید محتوای مناسب توجه ویژه داشته باشند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در افزایش شأن یک دستگاه نقش مهمی دارند، تاکید کرد: روابط عمومی خلاق و توانمند می تواند با ارائه دقیق و به موقع عملکرد مجموعه خود به جامعه، نقش مهمی در افزایش شأن و منزلت آن دستگاه و اطلاع رسانی به مردم داشته باشد.
وی تصریح: یک مدیر روابط عمومی توانمند خلاق و نوآور می تواند از تمامی ظرفیت های پیرامون خود بهره گیرد و حتی می تواند به نوعی تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.