تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

خدمات شیلات در حوزه صید و صیادی مناسب نیست صیادان از کمبود امکانات و تجهیزات رنج می‌برند و در این‌ میان شیلات اقدام‌ موثری نداشته است

  • کد خبر : 25900
  • 14 بهمن 1399 - 11:45
خدمات شیلات در حوزه صید و صیادی مناسب نیست صیادان از کمبود امکانات و تجهیزات رنج می‌برند و در این‌ میان شیلات اقدام‌ موثری نداشته است
نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌ بالای صید و صیادی در استان هرمزگان از جمله قشم، خدمات شیلات به فعالان حوزه صید و صیادی به هیچ مناسب نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، منصور آرامی در حاشیه بازدید از بنادر و اسکله‌های جزیره قشم، اظهار کرد: متاسفانه […]

به گزارش هرمزگان امروز، منصور آرامی در حاشیه بازدید از بنادر و اسکله‌های جزیره قشم، اظهار کرد: متاسفانه با داشتن دوهزار و ۸۰۰ کیلومتر ساحل در جنوب کشور به جز سواحل اطراف جزایر، هیچ خدمت شایسته‌ای از سوی شیلات در اختیار فعالان صید و صیادی قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: سهم افراد شاغل در حوزه صید و صیادی نسبت به میزان سواحلی که در اختیار داریم بسیار کم است و شیلات می‌توانست با مدیریت صحیح، شغل‌های جدید برای بومیان فراهم کند.

به گفته نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، صیادان جزیره قشم که نقش مهمی در این صنعت دارند، همانند گذشته از کمبود امکانات و تجهیزات رنج می‌برند و در این‌ میان شیلات اقدام‌ موثری نداشته است.

منصور آرامی یادآور شد: در حوزه صدور مجوز هم اقدامات شیلات کامل نیست و بسیاری از صیادان فاقد مجوز فعالیت هستند و این‌ جفای در حق قشر زحمتکش صیادان به حساب می‌آید.

وی گفت: انتظار می‌رود شیلات برای یک کشور دریایی، یک استان دریایی و یک مجموعه دریایی که تعداد زیادی از افراد آن در حوزه صید و صیادی فعالیت دارند، بیش از این برنامه برای ارایه خدمات داشته باشد.

آرامی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه بنادر و دریانوردی در هرمزگان در حال وقوع است، تاکید کرد: موج شکن‌های کوچکی که در سواحل استان در حال احداث هستند می‌توانند بسیاری از مشکلات اشتغال جوانان مناطق را با هدف ایجاد رونق اقتصادی منطقه برطرف کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25900
  • منبع : روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی منصور آرامی
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.