تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
1

حادثه در پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس با ۳ مجروح و یک کشته

  • کد خبر : 51755
  • 17 اسفند 1402 - 13:08
حادثه در پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس با ۳ مجروح و یک کشته

هرمزگان امروز – پالایشگاه نفت آفتاب در بندرعباس، قبل از ظهر امروز (۱۷ اسفندماه) یکی از کوره‌های پالایش نفت آفتاب بندرعباس دچار حریق شد.

امروز (۱۷ اسفندماه) پیرو انجام تعمیرات در قسمت‌های مختف شرکت نفت آفتاب، حادثه‌ حریق رخ داد.

حادثه نفت آفتاب یک فوتی و ۳ مجروح دارد/ قبلا هم تذکر داده بودیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، با اشاره به حادثه رخ داده گفت: بر اساس گزارش بازرس اعزامی، حادثه پالایشگاه نفت آفتاب یک فوتی و ۳ مجروح دارد.

مجتبی معین‌وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بروز حادثه در شرکت پالایش نفت بندرعباس، اظهار کرد: در پی انجام تعمیرات در یکی از کوره‌های شرکت نفت آقتاب حادثه‌ای رخ داد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، با اشاره به نقش عدم رعایت مسائل ایمنی در بروز این حادثه، خاطرنشان کرد: در گذشته چندین مرتبه تذکرات مربوط به رعایت مسائل ایمنی به این مجموعه ارائه شده بود.

پیش از این روابط عمومی نفت آفتاب، تعداد مجروحین حادثه را ۲ نفر و سطح جراحت را جزئی اعلام کرده بود اما پس از آن اخبار منتشر شده از فرماندار بندرعباس و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نشان دهنده تغییر در این آمار بود.

روابط عمومی پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس در ساعت ابتدایی حادثه اعلام کرده بود که  در این حادثه ۲ نفر از پرسنل آسیب جزئی دیده‌اند که جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده‌اند.

حبیب بهادری سرپرست فرمانداری بندرعباس هم با خبر فوت یکی از مصدومین منتقل شده به بیمارستان، را اعلام کرده و گفته بود: مداوا روی مصدوم دوم در حال انجام است و امیدواریم با موفقیت به اتمام برسد.

وی عدم رعایت نکات ایمنی را دلیل بروز این حادثه در بررسی‌های اولیه دانست و خاطر نشان کرد: اما در حال حاضر در شرایط وخیمی به سر می‌برد.

بیاتی مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت آفتاب هم ضمن تائید این خبر گفته بود: تلاش‌های درمانی برای حفظ جان مصدوم دوم در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این حادثه در عملیات تعمیر و رفع عیب یکی از کوره‌های پالایشگاه رخ داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.