تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
4

ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان در هرمزگان آغاز شد

  • کد خبر : 418
  • 12 مرداد 1395 - 9:47
ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان در هرمزگان آغاز شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : هنرمندان هنر های نمایشی به دلیل تقبل بخشی از هزینه ها توسط اداره کل هنر های نمایشی برای هر فرد به مدت یک سال ۹۰۰ هزار ریال و برای هر یک از افراد تحت تکفل یک میلیون و۶۰۰ هزار ریال است.

به گزارش هرمزگان تودی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان عضو سامانه صندوق اعتباری هنر آغاز شد.به نقل از فرهنگ و ارشاد هرمزگان، علیرضا درویش نژاد بیان داشت: بیش از ۵۰۰ هنرمند هرمزگانی از رشته های مختلف فرهنگی، هنری و روزنامه نگاری عضو صندوق اعتباری هنر هستند که می توانند با ورود به سامانه صندوق نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند. طرف قرارداد بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر، بیمه ایران است که از بهترین و مطمئن ترین شرکت های بیمه کشور محسوب می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به هزینه های بیمه تکمیلی اشاره کرد و بیان داشت : هنرمندان هنر های نمایشی به دلیل تقبل بخشی از هزینه ها توسط اداره کل هنر های نمایشی برای هر فرد به مدت یک سال ۹۰۰ هزار ریال و برای هر یک از افراد تحت تکفل یک میلیون و۶۰۰ هزار ریال است.

درویش نژاد در ادامه یادآور شد: هزینه سایر هنرمندان در رشته های مختلف برای هر نفر اصلی و افراد تحت تکفل دو میلیون و ۷۳۶ هزار ریال برای یک سال است.

وی ضمن دعوت از هنرمندان استان برای ثبت نام در این سامانه گفت: آخرین مهلت ثبت نام در سامانه صندوق اعتباری هنر ۲۰ مرداد ۹۵ است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.