تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3

تقدیر دکتر سرهنگی از سه تن از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس ساکن جزیره کیش

  • کد خبر : 50246
  • 25 بهمن 1402 - 21:58
تقدیر دکتر سرهنگی از سه تن از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس ساکن جزیره کیش

همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز رحیم سرهنگی به همراه برخی از اعضای شورای تامین جزیره کیش با حضور در منازل سه تن از اسطوره های مقاومت و ایثار، مجاهدت های آنان را ستود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای تجلیل از جانبازان دوران دفاع مقدس و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت روز جانباز، رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش و برخی از اعضای شورای تامین این جزیره با حضور در منزل سعید چاووشی، غلامرضا سیری و محمد حیاتی از جانبازان ۷۰درصد دفاع مقدس، از آنان تجلیل کردند.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز با اشاره به صبر جانبازان در برابر جراحت‌های دوران جنگ تحمیلی، آنان را افتخار ملت ایران عنوان کرد و گفت: حضور در جمع خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام شهدا است.

“سرهنگی” در این دیدارها با بیان این که عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است؛ افزود: دیدار با خانواده گرانقدر شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجدید روحیه در خدمت به مردم است و امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا، جانبازان و ایثار گران را  داشته باشیم.

همچنین حجت الاسلام علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، از جانبازان به عنوان الگوهای صبر، استقامت و ایثار یاد کرد و گفت: سرافرازی و پیروزی های ملت ایران و نظام اسلامی مدیون ایثارگری ها و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان است و خاطرات آنان باید ثبت و به نسل جوان منتقل شود تا همگان بدانند که برای انقلاب اسلامی چه هزینه‌هایی شده است.

در این دیدارها با اهدا لوح سپاس و یک جلد قرآن کریم از جانبازان دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=50246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.