تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
8

آغاز طرح امداد زمستانه اورژانس هرمزگان

  • کد خبر : 23447
  • 17 آذر 1399 - 11:19
آغاز طرح امداد زمستانه اورژانس هرمزگان
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان، از آغاز طرح امداد زمستانه، همزمان با سراسر کشور، از روز پنجشنبه مورخ۲۰ آذر ماه 99 تا پایان روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان، از آغاز طرح امداد زمستانه، همزمان با سراسر کشور، از روز پنجشنبه مورخ۲۰ آذر ماه ۹۹ تا پایان روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

دکتر حسین قاسمی گفت: از تاریخ ۲۰ آذر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان اورژانس کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمام پایگاه‌های شهری و جاده ای اورژانس ۱۱۵ هرمزگان، جهت پوشش بهنگام خدمات فوریت های پزشکی در جاده ها و نقاط حادثه خیز در آماده باش کامل می باشند.

دکتر قاسمی افزود: در همین راستا اداره اورژانس هوایی، ستاد هدایت عملیات بحران، واحد ارتباطات، اورژانس دریایی و اتوبوس آمبولانس نیز، جهت مدیریت بحران های محتمل، بیست و چهارساعته شبانه روز فعال و آماده ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مددجویان می باشد.

وی ابراز کرد: تمهیدات لازم جهت تداوم بی وقفه خدمات در شرایط بحرانی از قبیل سیل، آبگرفتگی و سایر حوادث احتمالی اتخاذ شده است. در همین راستا، کلاس های بازآموزی، بر اساس جدیدترین پروتکل های آموزشی دنیا، با موضوعات اورژانس­های محیطی، مدیریت تروما پیش بیمارستانی و مسمومیت گاز CO جهت پرسنل فوریتهای پزشکی به صورت غیر حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده است.

دکتر قاسمی با اشاره به شرایط بحرانی همه گیری ویروس کرونا در استان؛ خروج از این شرایط را منوط به همکاری همه جانبه آحاد مردم استان دانست و خاطر نشان کرد: برای قطع زنجیر انتقال این بیمار، لازم است پروتکل های بهداشتی، توسط مردم عزیز استان رعایت شده و از تجمع در اماکن شلوغ و برگزاری مراسم ختم و عروسی پرهیز کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23447
  • منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.