تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12
احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان

استعفای شهردار بندرعباس ، حداقل انتظار افکار عمومی است

  • کد خبر : 22933
  • 30 آبان 1399 - 16:33
استعفای شهردار بندرعباس ، حداقل انتظار افکار عمومی است
مردم سوال می پرسند، آیا شهرداری با نمونه های متعدد ساخت و سازهای غیر مجاز سفارشی هم چنین برخوردی داشته است یا خیر؟ فارغ از قانونی یا غیرقانونی بودن تخریب سرپناه این خانواده بدون اخذ مجوز قضایی، رفتار غیرانسانی که ناشی از عدم نظارت و آموزش های لازم توسط مدیران شهرداری است موجب شد تا شهرداری بندرعباس یک بار دیگر در صدر اخبار شبکه های معاند نظام قرار گرفته و موجبات هجمه دشمنان به نظام و انقلاب را فراهم نماید

به گزارش هرمزگان امروز احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از برخورد غیرانسانی در تخریب سرپناه بانوی هرمزگانی گفت: تصاویر برخورد غیرانسانی مامورین شهرداری بندرعباس، در تخریب سرپناه یک خانواده بی سرپرست، آنهم در مقابل چشمان وحشت زده کودک معصوم و ضجه های آنان دل هر انسان با وجدانی را می لرزاند و این کلام گوهر بار حضرت علی (ع) که می فرماید: *از نفرین مظلوم هراس داشته باش، او از خدا حقش را می طلبد و خدا کریم تر است که کسی از وی حقی را بخواهد مگر این که اجابت کند*. می تواند فصل الخطاب هر انسان و مسئولی باشد.

نماینده مردم هرمزگان افزود : اگر مسئولین اجرایی به نص اصل (۳۱) قانون اساسی که داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر خانوار ایرانی می داند و دولت را موظف کرده با رعایت اولویت برای آنها که نیازمندترند اجرای این اصل را فراهم سازد نادیده گرفته نمی شد، الان شاهد چنین برخوردهای فاجعه آمیز نبودیم.

مرادی همچنین اظهار داشت: متاسفانه دولت تدبیر و امید از روز اول حضورش با توقف و سنگ اندازی در تکمیل طرح های مسکن مهر موجب کمبود عرضه مسکن و افزایش تورم در این بخش شده است که نتیجه آن، بروز پدیده ساخت و سازهای غیر مجاز است. وقتی نساختن حتی یک واحد مسکن برای وزیر یک دولت افتخار محسوب گردد، اقشار ضعیف جامعه از چه راهی باید برای داشتن سرپناه اقدام کنند؟

نماینده مرم هرمزگان گفت: در موضوع حادثه اخیر بندرعباس که موجب تحمیل هزینه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای نظام اسلامی در سطح دنیا شد، شهرداری بندرعباس مقصر اصلی است.شهر بندرعباس به سه منطقه و هر منطقه به چندین ناحیه کوچکتر دیگر تقسیم شده تا وظایف شهرداری با دقت دنبال گردد و برای اعمال قانون منطقی ترین راه انتخاب گردد.

احمد مرادی گفت: مردم سوال می پرسند، آیا شهرداری با نمونه های متعدد ساخت و سازهای غیر مجاز سفارشی هم چنین برخوردی داشته است یا خیر؟ فارغ از قانونی یا غیرقانونی بودن تخریب سرپناه این خانواده بدون اخذ مجوز قضایی، رفتار غیرانسانی که ناشی از عدم نظارت و آموزش های لازم توسط مدیران شهرداری است موجب شد تا شهرداری بندرعباس یک بار دیگر در صدر اخبار شبکه های معاند نظام قرار گرفته و موجبات هجمه دشمنان به نظام و انقلاب را فراهم نماید.

این قبیل اتفاقات که تماماً ناشی از سومدیریت است برای نظام هزینه دارد چه کسی باید عواقب و هزینه های آن را بپردازد؟ تاکی باید شاهد تکرار چنین حوادث تلخی باشیم؟

نائب رئیس کمیسون انرژی مجلس گفت: در سایر کشورها به خاطر یک موضوع بسیار کوچکتر از این، وزیر مربوطه استعفا می دهد ولی متاسفانه در کشور ما چنین خبری نیست !! لذا بنده بر اساس وظیفه ای که دارم پیگیری موضوع را از طریق طرح سوال از وزیر کشور آغاز نموده ام و تا حصول نتیجه دنبال خواهم نمود.

هرچند هیچ یک از این پیگیری ها موجب کاهش درد این مادر و پاک شدن کابوس وحشتناک فرزند معصومش، یا حتی بازگرداندن آبروی نظام نخواهد بود اما اخطاری برای مدیرانی است که تکیه زدن بر صندلی مدیریت را آغاز آسایش و راحتی تصور می کنند بر همین اساس ستعفای شهردار بندرعباس حداقل انتظار مردم از مسئولین امر است و این توقع به استاندار هرمزگان نیز منعکس و اگر شهردار هم خودش را دلبسته به این نظام و انقلاب می داند بهتر است ضمن پذیرش خطای مجموعه تحت مدیریتش، با استعفای سریع خود بخشی از اعتماد مردم به مدیران نظام را برگرداند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.