تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
8

کشف۸۱۶ قوطی مشروب الکلی در میناب

  • کد خبر : 56
  • 26 تیر 1395 - 10:06
کشف۸۱۶ قوطی مشروب الکلی در میناب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت : هر گونه موضوعاتی که باعث ترویج فساد و گمراهی جوانان شود ضابطین بسیجی موارد مشکوک را در این شهرستان برای ایجاد محیطی امن برای مردم رصد می کنند.

به گزارش هرمزگان تودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از کشف و ضبط ۸۱۶ قوطی و بطری مشروب الکلی خارجی در این شهرستان خبرداد.به نقل از ایرنا ،حبیب الله سهرابی جمعه افزود: ضابطین بسیج سپاه میناب با اشرافیت کامل بر هر گونه موارد مشکوک و ورود و خروج کالاهای قاچاق در این شهرستان توانستند این مقدار مشروب را در ورودی خور بندزرک کشف کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد از طرق وارد کردن مشروبات الکلی خارجی از راه دریا به بواسطه نزدیکی با کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام کرده اند ؛ اظهار کرد: تاکنون بیش از چند مورد توقیف مشروبات الکلی در بستر خور بندزرک انجام شده است.

سهرابی تاکید کرد: هر گونه موضوعاتی که باعث ترویج فساد و گمراهی جوانان شود ضابطین بسیجی موارد مشکوک را در این شهرستان برای ایجاد محیطی امن برای مردم رصد می کنند.

وی قدر دانی ازعوامل اطلاعاتی و ضابطین بسیجی میناب گفت: نیاز است مردم جهت خنثی سازی هر گونه اهدافی که منجر به لطمه وارد شدن به جوانان و نگرانی خانواده ها به همراه داشته باشد با عوامل اطلاعاتی بسیج همکاری ویژه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.