تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
3

کاهش ۱۱ درصدی موجودی پرونده های قضایی در استان هرمزگان

  • کد خبر : 187
  • 29 تیر 1395 - 11:08
کاهش ۱۱ درصدی موجودی پرونده های قضایی در استان هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد که با تلاش مجدانه قضات و کارکنان در پیگیری این روند صعودی، گام های موثری به منظور رشد بهره وری و تسریع در رسیدگی ها با هدف ارتقاء جایگاه دادگستری استان هرمزگان برداشته شود.

به گزارش هرمزگان تودی رئیس کل دادگستری هرمزگان از کاهش ۱۱ درصدی موجودی پرونده های قضایی در استان هرمزگان خبر داد.حجت الاسلام محمدصادق اکبری در نشست قضایی با قضات و مستشاران محاکم قضایی مرکز استان که در محل سالن کنفرانس دادگستری کل استان هرمزگان برگزار شد، مهمترین اهداف، برنامه ها ومسائل مربوط به دادگستری استان هرمزگان و همچنین روند رسیدگی به پرونده ها در شعب قضایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان این مطلب که مهمترین شاخص در بررسی عملکرد دادگستری های استان های کشور از سوی قوه قضائیه، شاخص کاهش موجودی پرونده های قضایی است، این موضوع را ماحصل و عصاره عملکرد یکساله دادگستری هر استان برشمرد.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دادگستری کل استان هرمزگان و بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت راهبردی قوه قضائیه، دادگستری استان هرمزگان نسبت به اکثر استانهای کشور  با کاهش موجودی پرونده مواجه بوده و در این شاخص رتبه چهارم استان های کشور را کسب کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد که با  تلاش مجدانه قضات و کارکنان در پیگیری این روند صعودی، گام های موثری  به منظور رشد بهره وری و تسریع در رسیدگی ها با هدف ارتقاء جایگاه دادگستری استان هرمزگان برداشته شود.

حجت الاسلام اکبری همچنین ضمن تأکید بر لزوم توجه به نهضت خدمت رسانی به مردم و پیگیری جدّی مطالبات و مشکلات ایشان از سوی مسئولان قضایی استان، یادآور شد: بدون تردید اشاعه روحیه خدمت رسانی در دستگاه قضایی استان هرمزگان، سلامت و کارآمدی این مجموعه خدوم و انقلابی را به طور ملموس و عینی به مردم نشان خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به ضرورت اهتمام بیش از پیش مسئولان نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم، این موضوع را خنثی کننده تبلیغات دروغین دشمنان نظام اسلامی و همچنین موجب فراهم سازی بستر مناسب به منظور تداوم فعالیت های سازنده، تلاش متعهدانه و ارتقاء روحیه امید و نشاط در میان اقشار مختلف مردم برشمرد.

وی افزو: واضح است تحقق این مهم، جز از طریق آشنایی مردم و مسؤلان با جایگاه و اهمیّت موضوع خدمت رسانی در اخلاق و فرهنگ اسلامی میسّر نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.