تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
6

مشارکت یک‌میلیاردی تومانی مردم هرمزگان در طرح «احسان حسینی»

  • کد خبر : 9286
  • 01 مهر 1398 - 10:49
مشارکت یک‌میلیاردی تومانی مردم هرمزگان در طرح «احسان حسینی»

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون مردم استان هرمزگان، یک میلیارد و ۲۶۲ میلیون تومان در قالب طرح «احسان حسینی» برای اطعام نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خرمزگان امروز؛ مهرداد تاجیک، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر و در بین هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: این نهاد در ماه محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذورات عاشقان سیدالشهدا (ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

وی افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون مردم استان هرمزگان، یک میلیارد و ۲۶۲ میلیون تومان در قالب طرح «احسان حسینی» برای اطعام نیازمندان کمک کردند که ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

تاجیک گفت: طرح احسان حسینی تا پایان ماه با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی و نیز نقش روحانیون، مبلغان و مداحان در ترغیب مردم به انجام کار خیر ادامه خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: هم‌زمان با ایام ماه محرم طرح احسان حسینی باهدف بهره‌گیری از فضای معنوی این ماه و ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی و به‌منظور ساماندهی نذورات مردمی جهت توزیع بین مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تبیین فرهنگ انفاق و احسان اجرا می‌شود .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.