تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
4

مسائل مرتبط با تامین آب شرب شهرها و روستاها با جدیت پیگیری و رفع شود

  • کد خبر : 4085
  • 27 خرداد 1398 - 10:09
مسائل مرتبط با تامین آب شرب شهرها و روستاها با جدیت پیگیری و رفع شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: باید مسائل تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان رفع شود تا هرمزگان در تابستان پیش رو با مشکل کمبود آب رو به رو نشود.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، رضا مدرس در جلسه بررسی وضعیت تامین آب شرب شهرها و روستاهای هرمزگان، عنوان کرد: تامین آب شرب شهرها و روستاهایی که دچار مشکل هر چند کوچک هستند باید در قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت بررسی و برای آن چاره اندیشی و اقدام شود.
وی تاکید کرد: براساس زمان بندی مشخص برای رفع مشکلات تامین آب اقدام و پیگیری های لازم در خصوص تامین منابع مالی و سایر مسائل صورت پذیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: دستگاه های زیر مجموعه شرکت آب و فاضلاب کشور در استان باید اقدامات لازم به منظور تامین آب شهرها و روستاهای استان و رایزنی های لازم را با وزارت نیرو انجام دهند.
مدرس تاکید کرد: به منظور بهبود روند آبرسانی و افزایش تولید آب، باید تسریع در ترخیص تجهیزات مورد نیاز آبشیرین کن ها از گمرکات استان به طور جدی پیگیری شود.
وی گفت: سپاه امام سجاد(ع) و نیروی دریایی سپاه در هرمزگان همکاری خوبی در آبرسانی به شهرها و روستاهای استان انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.