تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10
طی حکمی از سوی مدیرعامل آبفای هرمزگان؛

مدیر جدید امور آب و فاضلاب میناب منصوب شد

  • کد خبر : 24867
  • 18 دی 1399 - 12:14
مدیر جدید امور آب و فاضلاب میناب منصوب شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان طی مراسمی با حضور امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، "عیسی سلیمانی احمدی" را به عنوان مدیر جدید امور آبفای این شهرستان منصوب کرد.

به گزارش هرمزگان امروز امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با قدردانی از تلاش های مصطفی زائرپور، عملکرد مثبت وی را نتیجه تعامل همه مجموعه های دولتی شهرستان عنوان کرد و افزود: بخش عمده ای از تمرکز آبفا بروی بهبود وضعیت آبرسانی شهرستان میناب است که امیدواریم با تعاملی که با مدیر جدید صورت خواهد گرفت به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه در مقطعی یک جو بی اعتمادی از سوی مردم در حوزه آب بود، گفت: مردم در این مدت مطالبات به حقی داشتند و خواستار تحقق وعده هایی بودند که قبلا مطرح شده بود.

*تحقق کاهش انتقال آب میناب به مرگز استان؛ مهمترین مطالبه مردم*

به گفته قصمی، کاهش انتقال آب میناب به مرکز استان و استفاده از این ظرفیت برای توسعه کشاورزی از جمله مطالباتی بود که مطرح می شد که با برنامه ریزی ها و ایجاد ظرفیت های جدید در مرکز استان از طریق آب شیرین کن ها، برداشت آب از میناب به حداقل ممکن رسید و خواسته دیرینه مردم نیز محقق شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: ظرفیت های ایجاد شده در مرکز استان باعث کاهش برداشت از سد میناب برای شهر بندرعباس خواهد شد.

وی همچنین از تامین آب شرب مردم میناب از طریق سد سرنی اشاره کرد و گفت: کلنگ اجرای این طرح به زمین زده شد و با سرعت بالایی در حال انجام است که با تکمیل آن برداشت آب دشت میناب برای شرب این شهر نیز متوقف و آب آنها از منابع سطحی تامین خواهد شد.

قصمی به اجرای پروژه های در حال اجرای میناب به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: با اجرای این پروژه ها وضعیت آب این شهرستان بهبود خواهد یافت.

وی از ورود شرکت آب و فاضلاب استان به اجرای طرح فاضلاب میناب اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با جذب اعتبارات لازم، مناطق بیشتری از میناب را تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از تلاش های زائرپور مدیر سابق شهرستان میناب، افزود: وی در زمان مسئولیت، سرآمد شاخص های مختلف در مجموعه آب و فاضلاب بود و هرجا بحث از تعامل بود میناب را مثال می زنیم چرا که بیشترین تعامل در اجرای پروژه های عمرانی با مجموعه های دولتی در شهرستان داشت.

وی از سلیمانی مدیرجدید آبفای میناب نیز به عنوان یک پتانسیل جدید یاد کرد که بدون حذف یک نیرو، به مجموعه آبفا اضافه شد.

قصمی با بیان اینکه از این پس با دو پتانسل در بخش آب و فاضلاب برنامه های آبفا را پیش خواهیم برد، ابراز امیدواری کرد، با اجرا و نظارت دقیق بتوانیم پروژه های شهرستان میناب را پیش ببریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: میناب یک شهرستان وسیع است و عملکرد امور آب و فاضلاب آن برای ما بسیار مهم است که امیدواریم با وفاق و همدلی فعالیت ها با انرژی بیشتر پیش برود.

*رفع مشکلات آبرسانی در توکهور و هشتبندی*

در این مراسم همچنین سلحشور فرماندار میناب گفت: فعالیت های زیادی در این شهرستان انجام شده است اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند فعالیت های بیشتر هستیم‌.

وی خواستار رفع مشکلات آبرسانی در توکهور و هشتبندی شد و گفت: با توجه به شرایط این مناطق نیازمند همکاری بیشتری هستیم.

به گفته سلحشور، حدود ۷۰ درصد شبکه آبرسانی روستایی میناب فرسوده است و می طلبد با اختصاص اعتبارات ویژه مشکلات موجود مرتفع شود.

وی ابراز امیدواری کرد روند مثبت آبرسانی در این شهرستان نیز با مدیریت جدید امور آب و فاضلاب میناب تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب نیز در این مراسم با برشمردن مسئول موفق از دید پیامبر اسلام(ص) گفت: نرم خویی، عفو، مشورت، داشتن عزم و توکل به خدا از جمله خصوصیات مورد تاکید پیامبر اسلام است که در کنار سایر خصوصیات باید مورد توجه قرار گیرد.

*در طول سال های مدیریت ام از هیچ خدمتی دریغ نکرده ام*

در این مراسم همچنین مصطفی زائرپور مدیر سابق آب و فاضلاب میناب گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمان مسئولیت خود ارائه کرد و گفت: علیرغم کاستی هایی که بوده اما به اندازه وسع فعالیت هایی انجام شده است که به نظرم عملکرد راضی کننده ای باشد.

وی با بیان اینکه در طول سال های مدیریت ام از هیچ خدمتی دریغ نکرده ام، افزود: اگر کاری برای مردم قابل انجام بود، حتما انجام می شد و لحظه ای مردم را معطل نمی گذاشتیم.

زائرپور با قدردانی از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب افزود: پروژه های این شهرستان همگی در سایه تعامل با مسئولان شهرستان به بار نشسته است.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از زمان یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، اظهار داشت: حجم کار در روستاها بسیار بالاست و تجربه نشان داد وقتی طی ۹ ماه می توان به اندازه ۱۰ سال کار کرد پس می توان تا پنج سال مشکلات آبرسانی روستایی را هم حل کرد.

در ادامه این مراسم، عیسی سلیمانی مدیر جدید امور آب و فاضلاب میناب نیز با قدردانی از اعتماد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ابراز امیدواری کرد، با تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان میناب بتوان به نقطه مطلوب دست یافت.

در ادامه نیز در حضور مسئولان اجرایی شهرستان میناب، عیسی سلیمانی احمدی به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب میناب معرفی و از زحمات مصطفی زائرپور قدردانی شد. امین قصمی مدیرعامل آبفا همچنین در حکمی دیگر، مصطفی زائر پور را به عنوان رئیس اداره توسعه و اصلاح فاضلاب شهرستان میناب منصوب کرد.

سلیمانی مدیر جدید میناب پیش از طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، مدیر امور آبفای شهرستان حاجی آباد بوده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.