تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
6

سرپرست نمایندگی ثبت احوال رویدر منصوب شد

  • کد خبر : 1055
  • 16 شهریور 1395 - 10:03
سرپرست نمایندگی ثبت احوال رویدر منصوب شد

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان با بیان اینکه راه‌اندازی کامل این نمایندگی در رویدر، نیازهای مردم در باب ثبت احوال را به طور کامل پوشش می‌دهد، به فعال بودن دفاتر بودن دفاتر پیشخوان ثبت احوال در شهرستان بندرخمیر در کنار اداره ثبت احوال این شهرستان اشاره کرد.

به گزارش هرمزگان تودی مدیر کل ثبت احوال هرمزگان، طی حکمی سرپرست نمایندگی ثبت احوال در بخش رویدر را منصوب کرد.اداره کل ثبت احوال هرمزگان دکتر مهدی عسکری طی این حکم تیمور علی‌نیا را به عنوان سرپرست نمایندگی یاد شده در بخش رویدر که از بخش‌های مهم شهرستان بندرخمیر به حساب می‌آید منصوب کرد.

عسکری‌زاده در مراسم مربوط، با بیان اینکه توسعه ثبت احوال با حفظ تسهیل و بهبود کیفیت خدمات همواره مورد توجه مدیریت عالی ثبت احوال در استان بوده است، اظهار داشت: راه‌اندازی نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان ثبت احوال در نقاط مختلف در همین راستا صورت می‌گیرد، چرا که این امر سبب دسترسی آسانتر و ارزانتر مردم و متقاضیان به خدمات ثبت احوال می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راه‌اندازی کامل این نمایندگی در رویدر، نیازهای مردم در باب ثبت احوال را به طور کامل پوشش می‌دهد، به فعال بودن دفاتر بودن دفاتر پیشخوان ثبت احوال در شهرستان بندرخمیر در کنار اداره ثبت احوال این شهرستان اشاره کرد.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در همین راستا یادآور شد: امروز شهرستان خمیر به یکی از شهرستان‌های پیشرو در عرصه ارائه خدمات ثبت احوال در بعد سرعت و کیفیت شده است چرا که در این شهرستان با توجه به جمعیت آن، شاهد وجود چندین پایگاه در بعد ارائه خدمات مرتبط با امور ثبت وقایع به ویژه کارت هوشمند ملی و شناسنامه مکانیزه هستیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.