تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
8

رصد تصرفات اراضی ملی بندرعباس با عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی

  • کد خبر : 1379
  • 26 مهر 1395 - 10:33
رصد تصرفات اراضی ملی بندرعباس با عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی

مدیرکل راه و شهرسازی بیان داشت: متصرفان اگر ببینند افرادی هستند که جلوی تخلفات آنها را می گیرند قطعا به این زمین ها تجاوز نمی کنند.

به گزارش هرمزگان تودی تصرف اراضی دولتی در استان هرمزگان بویژه بندرعباس وضعیت ویژه ای دارد و میزان تصرفات چشمگیر است.مهندس غلامحسین شیری مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان این مطلب در مراسم معرفی اولین فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن هرمزگان افزود: با فعال شدن یگان حفاظت از اراضی در راه و شهرسازی میزان تصرفات کمتر خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، وی با بیان اینکه هرمزگان مقام دوم در رفع تصرف اراضی ملی دارد، افزود: از ابتدای امسال ۳۱۰هزار و ۹۳۹ مترمربع با همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی در بندرعباس رفع تصرف شده است.

شیری ارزش زمین های رفع تصرف شده را ۲۴۲ میلیارد تومان عنوان کرد.مدیرکل راه و شهرسازی بیان داشت: متصرفان اگر ببینند افرادی هستند که جلوی تخلفات آنها را می گیرند قطعا به این زمین ها تجاوز نمی کنند.

وی ابراز امیدواری کرد، یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن بتواند نقش مفیدی در حفاظت و صیانت از اراضی محدوده شهر ایفا کند.به گفته شیری با هماهنگی هایی که صورت گرفته اراضی ملی شامل زمین و مسکن با عکسبرداری و فیلمبرداری رصد می شود.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی با هماهنگی هایی که صورت گرفته تمامی نقشه های ساخت و سازی از سال ۸۳ به بعد مورد بررسی قرار می گیرد و ساخت و سازهای پس از آن شناسایی و با متصرفان برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.