تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
2

رسیدن به پلیس هوشمند تا پایان سال ۱۴۰۰، در دستورناجا

  • کد خبر : 11484
  • 22 آبان 1398 - 10:53
رسیدن به پلیس هوشمند تا پایان سال ۱۴۰۰، در دستورناجا

در این رابطه توفیقات مطلوبی در شناسایی و انهدام باندها به دست آمده که بخشی از این باندها و افراد در داخل و برخی خارج از کشور هستند

به گزارش هرمزگان امروز: سردار “حسین اشتری” در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی پلیس گمرک، اظهارداشت: این پلیس در ۳ گمرک مستقر شده و همکاری خوبی از طرف مسئولان گمرک وجود دارد البته در این مدت کوتاه اثرات مثبتی را شاهد بودیم که به گفته مسئولان گمرک، قاچاق و تخلفات در این حوزه کاهش داشته است.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی های بیشتر به اهداف مورد نظر خود نزدیک تر شویم و اثرات مثبت آن را در ماه های آینده شاهد باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل صادره از ستاد کل نیروهای مسلح که به نیروی انتظامی ابلاغ شده فعالیت خود را در زمینه استقرار پلیس در گمرکات کشور آغاز کردیم و تا پایان سال نیز به اتمام خواهیم رساند.

وی با تاکید براینکه تمرکز ناجا بر شبکه ها و باندهای بزرگ قاچاق است، گفت: در این رابطه توفیقات مطلوبی در شناسایی و انهدام باندها به دست آمده که بخشی از این باندها و افراد در داخل و برخی خارج از کشور هستند که تعدادی از آنان به کشور بازگردانده شدند و پرونده هایشان در محاکم قضائی در حال رسیدگی است.

سردار اشتری با بیان اینکه اولویت های ۱۲ گانه ای را برای فرماندهان استانی مشخص کرده ایم که در استان های مختلف بومی سازی می شود، گفت: کاهش جرایم، پیشگیری از جرم و کشف به وقوع از اولویت های مهم ما در عملکرد فرماندهان جدید استان هاست.

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: اعتماد مردم به ناجا بالاترین سرمایه ما است و با تکیه بر آن تلاش می کنیم میزان خدمت رسانی را افزایش می دهیم.

سردار اشتری افزود: بیش از ۹۰ درصد از کشفیات ما از نظر ریالی نسبت به سال گذشته افزایش داشته که رقم قابل ملاحظه ای است، یکی از استان های پیشتاز در این زمینه هرمزگان بوده که امیدواریم این روند سریع تر و کامل تر ادامه یابد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه استفاده از فناوری های جدید و تجهیزات در اختیار پلیس می تواند سرعت و دقت ما را افزایش دهد و خدمات رسانی ما سریع تر شود که این گونه نیز شده است، گفت: نیروی انتظامی از دهه های گذشته از نوآوری های روز استفاده کرده اما یکی از موضوعاتی که امسال در دستور کار خود قرار داده شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ به آن تاکید داریم رسیدن به یک پلیس هوشمند با تجهیزاتی بیشتر است.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.