تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
6

خدمات رایگان نصب انشعابات، صدور پروانه ساختمان و عوارض شهرداری به خانواده های نیازمند هرمزگانی

  • کد خبر : 25460
  • 04 بهمن 1399 - 11:20
خدمات رایگان نصب انشعابات، صدور پروانه ساختمان و عوارض شهرداری به خانواده های نیازمند هرمزگانی
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان از بهره‌مندی یک هزار و ۳۳۸ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از خدمات رایگان صدور پروانه ساختمان، عوارض شهرداری و انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ احمد پایان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: به‌منظور ارائه خدمات هدفمند به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و تلاش مؤثر در راستای توانمندسازی آنان وبر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، انشعابات آب و فاضلاب، برق و گاز به‌صورت رایگان به این خانواده‌ها واگذار می‌شود و از سوی دیگر از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمان و عوارض شهرداری نیز معاف می باشند.

پایان گفت: این خدمات با همکاری دستگاه‌های مرتبط و در نظر گرفتن تخفیف به خانواده‌ها ارائه می‌شود که بر همین اساس از ابتدای سال جاری تا کنون، یک هزار و ۳۳۸ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از خدمات رایگان انشعابات آب، برق، گاز و صدور پروانه ساختمان و عوارض شهرداری بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان افزود: از مجموع خدمات ارائه شده ۳۹۰ مورد معافیت مربوط به آب و فاضلاب، ۴۹۵ مورد برق، ۶۵ مورد انشعاب گاز، ۳۵۲ مورد گواهی پروانه ساختمانی و ۳۶ مورد عوارض شهرداری بوده است.

این مقام مسئول گفت: در شرایط فعلی و فشار اقتصادی موجود، این خدمات به شکل مؤثری سبب کاهش مشکلات نیازمندان گردیده و یکی از گامهای مفید برای توانمندسازی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت می باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25460
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.