تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
4

رویکرد مردم رویکرد دینی و مذهبی است

  • کد خبر : 3865
  • 22 خرداد 1398 - 14:11
رویکرد مردم رویکرد دینی و مذهبی است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس: خواستار افزایش مدارس الگو و تبدیل مدارسی با رویکرد تقویت روحیه دینی و مذهبی از غیردولتی به دولتی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد عامری در جلسه یک صدوبیست ویکمین شورای اسلامی شهر که با حضور شهردار و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش تنها جایگاهی است که می‌تواند فرایند تعلیم و تربیت را فراهم ساخته و فرهنگ وتمدن نسل آینده را رشد دهد.
وی با اشاره به نظر مساعد و نگاه امیدوارانه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در ارتباط با درخواست‌های آموزش و پرورش، افزود: این آمادگی وجود داردکه در برگزاری گفتمان‌های دینی و برگزاری جشنواره«بندرعباس در کمربند ۲۷ درجه»، برگزاری بزرگداشت‌های ملی و مذهبی و نکوداشت افراد فرهنگی مشارکت داشته باشد.
عامری ادامه داد: در ارتباط با انجمن‌های علمی و پژوهشی مختلف نیز آمادگی وجود دارد تا درخواست‌های معقولانه را پاسخ دهیم.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: رویکرد مردم رویکرد دینی و مذهبی است و اغلب دوست دارند فرزندانشان در این مدارس درس بخوانند، زیر این مدارس از نظر علمی و مذهبی موفقیت‌های قابل توجهی در کشور و همچنین در بندرعباس دارند.
این مقام مسئول بیان کرد: ما نیز خواستار افزایش مدارس الگو و تبدیل مدارسی با رویکرد تقویت روحیه دینی و مذهبی از غیردولتی به دولتی هستیم تا شهروندان بتوانند بطورمساوی ازمدارس الگو بهره مند گردند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.