تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
4
دکتر احمد نفیسی:

جمهوری اسلامی ایران گامی بزرگ برای توسعه سواحل مکران برداشته است

  • کد خبر : 25137
  • 24 دی 1399 - 11:36
جمهوری اسلامی ایران گامی بزرگ برای توسعه سواحل مکران برداشته است
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: جمهوری اسلامی ایران گامی بزرگ با عنوان طرح توسعه سواحل مکران برداشته که قطعا آینده این منطقه را درخشان خواهد کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر احمد نفیسی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان از شهر و بخش لیردف در شهرستان جاسک بازدید کرد.

جلسه و دیدار با جمعی از معتمدین، سران طوایف و قبایل، شوراها، نشست با شهردار لیردف و دیدار با سرمایه گذاران بخش گردشگری از جمله برنامه های این سفر بود.

همچنین مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان از پروژه های شهرداری لیردف ، اسکله و بندر صیادی گوکسر ، بندر قدیمی گوکسر ، اماکن مذهبی ، خور بزرگ کرتی و مکان های گردشگری بخش نیز بازدید کرد.

تسریع در امر سرمایه گذاری حوزه گردشگری ، بازگشایی مجدد گمرک گوکسر ، مرمت راه های روستایی و تسریع در روند اتمام ساخت بندر صیادی گوکسر از مهم ترین خواسته های مردم در این دیدارها و بازدید ها بودند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان در این بازدیدها ضمن تشکر از مردم صبور و نجیب بخش لیردف، آنها را مرزداران کشور دانست و تاکید کرد: احترام به مردم و تکریم بزرگان هر منطقه وظیفه دینی و ذاتی همه مردم ‌و مسئولین است.

وی افزود: نگاه دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان نسبت به منطقه شرق هرمزگان و سواحل مکران ، نگاه بلند‌ و توسعه گرایانه می باشد و ایشان نیز شخصا موارد مربوط به توسعه منطقه را رصد می‌کنند و اینجانب نیز قطعا با اعلام خواسته های مردم به دستگاه های مرتبط ، موضوعات را به اطلاع شخص آقای استاندار جهت صدور دستورات لازم خواهم رساند.

نفیسی بر حفظ وحدت و امنیت مرزهای کشور تاکید کرد و افزود: ایران اسلامی متعلق به همه ایرانیان است و اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت با تمام توان خود گامی بزرگ با عنوان طرح توسعه سواحل مکران برداشته اند که قطعا آینده منطقه را درخشان خواهد کرد.

وی راه اندازی گمرک گوکسر را یک امر مهم و حیاتی در منطقه دانست و افزود: رشد اقتصادی، افزایش میزان صادرات و افزایش میزان اشتغال جوانان منطقه می تواند بخشی از پیامدهای مثبت راه اندازی این گمرک باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.