تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
6

تشریح برنامه های ستاد اقامه نماز راه و شهرسازی هرمزگان

  • کد خبر : 1355
  • 06 مهر 1395 - 10:45
تشریح برنامه های ستاد اقامه نماز راه و شهرسازی هرمزگان

توسعه و ترویج فرهنگ نماز در اداره کل، برقراری دوره های آموزشی در حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر، تجهیز و تعمیر نمازخانه های اداره کل و ادارات تابعه و نصب تابلوهای حد ترخص در ورودی و خروجی شهرها و برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره را از اهداف امسال ستاد اقامه نماز عنوان کرد.

به گزارش هرمزگان تودی ، احمد شجاعی دبیر جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی گزارشی از عملکرد شش ماهه این ستاد ارائه کرد.

وی بر توسعه و ترویج فرهنگ نماز در اداره کل، برقراری دوره های آموزشی در حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر، تجهیز و تعمیر نمازخانه های اداره کل و ادارات تابعه و نصب تابلوهای حد ترخص در ورودی و خروجی شهرها و برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره را از اهداف امسال ستاد اقامه نماز عنوان کرد.

در ادامه جلسه حسن رزاق پور مدیر توسعه و منابع راه و شهرسازی استان برگزاری نماز در ادارات را یک برکت بزرگ برای همکاران عنوان کرد و افزود: وقتی کار و تلاش همکاران با تلاوت دلنشین قرآن آغاز و نماز ظهر برگزار شود قطعا این کار و تلاش به امید الهی بسیار با برکت خواهد بود و فضای محیط اداری نیز تلطیف و یکدلی و دوستی در محیط اداره بیشتر می شود.

حاج آقای رجبی پور امام جماعت ادره کل راه و شهرسازی نیز در این جلسه خواهان تلاش بیشتر ستاد اقامه نماز برای حضور همه همکاران بالاخص همکاران جوان در مراسم پرفیض نماز شد.

وی، همدلی، نشاط، گسترش معنویت و افزایش انگیزه برای تلاش به مردم را از برکات توجه به نماز و شرکت در این فریضه الهی دانست.

در پایان جلسه شیرزاد عزتی رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نماز جزء واجبات دین و اصلی ترین وظیفه دینی است که در حوزه اداری، اجتماعی و خانواده دارای جایگاه و منزلت بالایی دارد و همه ما وظیفه داریم این فرهنگ را اشاعه دهیم.

وی، ایجاد فضای معنوی در محیط کار، تاثیرگذاری مثبت در فعالیتهای کارکنان و ارائه خدمات بهتر از اثرات معنوی برپایی نماز جماعت در ادارات عنوان کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.