تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
6

تجلیل مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان از راه و شهرسازی هرمزگان

  • کد خبر : 1359
  • 06 مهر 1395 - 10:48
تجلیل مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان از راه و شهرسازی هرمزگان

با اهدای لوح یادبود به روح الله محسن زاده مدیریت فنی و اجرایی و کارشناسان این حوزه بیان داشت: خدمت به مردم و فرهنگ دوستان در جهت ترویج کتابخوانی و افزایش آگاهی مردم ، عبادت بزرگی است.

.

به گزارش هرمزگان تودی ،مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان هرمزگان از تلاش های راه و شهرسازی هرمزگان در جهت تکمیل و تجهیز کتابخانه های استان هرمزگان تجلیل کرد.

محسن زینلی تختی با اهدای لوح یادبود به روح الله محسن زاده مدیریت فنی و اجرایی و کارشناسان این حوزه بیان داشت: خدمت به مردم و فرهنگ دوستان در جهت ترویج کتابخوانی و افزایش آگاهی مردم ، عبادت بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد، شیرینی خدمت در عرصه سازندگی و ترویج علم و دانش هرگز از کام انسان نمی رود و تلاش اداره کل راه و شهرسازی برای رفع نیازهای فرهنگی شایسته تجلیل و قدردانی است.

در ادامه مهندس محسن زاده به حمایت های صورت گرفته از جانب دولت تدبیر و امید در زمینه احداث مراکز فرهنگی اشاره و ابراز امیدواری کرد، با تخصیص اعتبار لازم، تا پایان سال حداقل سه کتابخانه با مجموع مساحت تقریبی ۳۱۰۰ متر مربع در شهرستان های میناب، بندرعباس و بندرلنگه به بهره برداری برسد و شاهد افزایش سطح سرانه کتابخانه های عمومی استان و نزدیک شدن به استانداردهای لازم باشیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.