تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

بیوتکنولوژی به عنوان یک پتانسیل با ارزش در جزیره قشم باید مورد توجه قرار گیرد

  • کد خبر : 23745
  • 23 آذر 1399 - 11:34
بیوتکنولوژی به عنوان یک پتانسیل با ارزش در جزیره قشم باید مورد توجه قرار گیرد
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از روند فعالیت فناوران و شرکت های دانش بنیان پارک زیست فناوری خلیج فارس بازدید و ظرفیت های این مجموعه را مورد بررسی قرار داد. منصور آرامی در این بازدید با بیان اینکه قشم یک ظرفیت بالقوه در بخش ذخایر دریایی است، افزود: این ظرفیت به خوبی از […]

به گزارش هرمزگان امروز نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از روند فعالیت فناوران و شرکت های دانش بنیان پارک زیست فناوری خلیج فارس بازدید و ظرفیت های این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

منصور آرامی در این بازدید با بیان اینکه قشم یک ظرفیت بالقوه در بخش ذخایر دریایی است، افزود: این ظرفیت به خوبی از سوی فناوران و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک زیست فناوری خلیج فارس شناسایی و بر روی آن کار می شود.

وی با بیان اینکه بیوتکنولوژی به عنوان یک پتانسیل با ارزش در جزیره قشم باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد، برای به نتیجه رسیدن این ظرفیت ها نیازمند همت همگانی است که ما در مجلس شورای اسلامی هر آنچه لازم باشد در راستای تسهیل امور فناوران و شرکت های دانش بنیان انجام خواهیم داد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی افزود: فعالیت های انجام شده در این مجموعه نشان می دهد که ظرفیت ها به درستی شناسایی شده و لازم است برای بالفعل رسیدن آنها حمایت های لازم از فناوران این مجموعه صورت گیرد.

به گفته وی، منابع عظیم و ذخایر دریایی قشم فرصت کارهای بزرگ را پیش روی افراد خلاق و دارای ایده قرار داده است که ممکن است در کمتر جایی این تنوع وجود داشته باشد.

آرامی همچنین با اشاره به بازدید خود از تجهیزات مقابله با کرونا تولیدی شرکت های دانش بنیان پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم افزود: این اقدامات امیدواری به جوانان نخبه کشور را بیش از پیش می کند که در سخت ترین شرایط اقتصادی با تکیه بر دانش داخلی توانسته اند کارهای بزرگی را انجام دهند که قابل ستایش است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23745
  • منبع : روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی منصور آرامی
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.