تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
8

باز گشایی مجدد بازار ماهی فروشان جاسک

  • کد خبر : 5055
  • 16 تیر 1398 - 10:11
باز گشایی مجدد بازار ماهی فروشان جاسک

رئیس دادگستری شهرستان جاسک گفت: با ورود به‌موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان برای رفاه حال شهروندان، بازار ماهی‌فروشان جاسک بازگشایی شد.

به گزارش هرمزگان امروز، علی مدرس با اعلام این خبر اظهار کرد: گلایه‌های برخی از شهروندان شهر ساحلی جاسک در شرق استان هرمزگان که این روزها در مرکز ثقل توسعه سواحل مکران قرار دارد، در رابطه با تعطیلی تنها بازار فروش ماهی و همچنین گرانی آبزیان در این شهرستان که در قالب گزارشی منتشر شد با ورود به‌موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان مواجه شد و برای رفاه حال شهروندان، این بازار پس از رفع سریع موانع و مشکلات بازگشایی شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از انتشار گزارش تعطیلی بازار ماهی‌فروشان جاسک که با واکنش‌های مختلفی از سوی شیلات، دستگاه‌های متولی و عموم مردم همراه بود، نشست فوق‌العاده‌ای به ریاست رئیس دادگستری جاسک و با حضور شهردار و رؤسای ادارات شیلات، صنعت، معدن و تجارت، نماینده‌هایی از شبکه بهداشت و درمان و جامعه صیادان و لنج داران در دادگستری این شهرستان برگزار شد که در نهایت منجر به بازگشایی بازار ماهی این شهر شد.
مدرس یادآور شد: صدور مجوز برگزاری مزایده مرمت و بازسازی بازار ماهی، رعایت موارد بهداشتی و نظافت بازار، تأمین ماهی موردنیاز شهروندان و عرضه آن به قیمت مناسب توسط شیلات از دیگر مصوبات این نشست بود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.