تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
7
در چهارمین هفته اجرای طرح ۳۰۷۰ اعلام شد؛

امکان انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری

  • کد خبر : 23278
  • 13 آذر 1399 - 10:50
امکان انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از فراهم شدن امکان انعقاد قرارداد بیمه اختیاری با سازمان تأمین اجتماعی برای تمامی متقاضیان واجد شرایط بدون نیاز به شعب و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir خبرداد.

به گزارش هرمزگان امروز، “عباس اکبری” با اشاره به ورود به چهارمین هفته اجرای طرح ۳۰۷۰ که قرار است بر اساس آن تا بهمن ماه ۳۰ خدمت و هر دوشنبه چند خدمت، الکترونیکی و غیرحضوری شوند، گفت: در هفته چهارم طرح ۳۰۷۰ قرار داریم که با تحقق کامل آن ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه به شعب تامین اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی افزود: در هفته جاری خدمت مربوط به انعقاد قرارداد بیمه اختیاری غیرحضوری شد و از امروز به بعد، متقاضیانی که سن آنها زیر ۵۰ سال باشد در صورت داشتن ۳۰ روز سابقه بیمه پردازی به صورت غیرحضوری می‌توانند انعقاد قرارداد کنند.

به گفته اکبری، این اقدامات که تا پیش از این به صورت حضوری انجام می‌شد، از طریق غیرحضوری، با مساعدت بانک رفاه و پرداخت حق بیمه در سامانه مربوطه و وصول تاییدیه، انجام می‌شود.

اکبری بیان کرد: از ابتدای خردادماه تاکنون، ۵۰ میلیون کاهش مراجعه در کشور ثبت شده که بخش عمده ای مربوط به عدم نیاز به تمدید دفترچه بیمه است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع با هشت خدمت غیرحضوری شده در قالب طرح ۳۰۷۰، حدود ۱۲میلیون مورد مراجعه به شعب و کارگزاری ها در سراسر کشور کاهش می یابد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23278
  • منبع : روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.