تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
13
توسط رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس صورت گرفت؛

ارزیابی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مراکز خدمات جامع سلامت جزیره هرمز و فین

  • کد خبر : 25332
  • 30 دی 1399 - 11:09
ارزیابی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مراکز خدمات جامع سلامت جزیره هرمز و فین
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس و هیئت همراه از مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت تحت پوشش جزیره هرمز و فین بصورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز دکتر عبدالجبار ذاکری در سفر یک روزه به جزیره هرمز از مرکز خدمات جامع سلامت این بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در این مرکز قرار گرفت.

دکتر ذاکری بهمراه تیم بازرسی سلامت محیط شهرستان بندرعباس با حضور در سطح شهر، ضمن بازدید از اصناف، رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، روند نمونه گیری تست سریع تشخیص کرونا و مشکلات و مواردی که موجب اختلال در سرعت انجام کار می شود را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی عنوان کرد: در این بازدیدها ضمن بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا، آموزش و تذکر به متصدیان در زمینه ضرورت رعایت قوانین بهداشتی، با متخلفین برخورد قانونی صورت گرفت.

در این پایش علاوه بر قدردانی از همکاران در ارائه خدمات بهداشتی، اقدامات انجام شده در خصوص آمار غربالگری، خدمات ارائه شده، ثبت در سامانه سیب و پیگیری موارد ثبت شده در سامانه سلامت و فرآیندهای ارائه خدمت به مراجعان بررسی و اقدامات اصلاحی به همراه آموزش های لازم ارائه شد.

جلسه ای با حضور رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس و بخشدار جزیره هرمز برگزار و مسائل و مشکلات در راستای مقابه با کرونا، رعایت ماسک و پروتکل های بهداشتی بحث و مشکلات بررسی شد.

بازدید رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی فین

دکتر عبدالجبار ذاکری رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس و هیئت همراه از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی فین بصورت سرزده بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمت رسانی بهداشتی و درمانی این مرکز قرار گرفت.

در این بازدید با توجه به اجرای طرح شهید سلیمانی رعایت رعایت ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا بررسی شد.

در این پایش علاوه بر قدردانی از همکاران در ارائه خدمات بهداشتی، اقدامات انجام شده در خصوص آمار غربالگری وخدمات ارائه و ثبت شده در سامانه سیب و پیگیری موارد ثبت شده در سامانه سلامت و روند نمونه گیری تست سریع تشخیص کرونا و مشکلات و مواردی که موجب اختلال در سرعت انجام کار می شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

و در این بازدید ضمن حضور در بخش های مختلف این مرکز خدمات سرپایی، با مسئولان، کارشناسان و مراقبان سلامت گفت و گو کرده و فرآیندهای ارائه خدمت به مراجعان، نحوه ارائه آموزش به جمعیت تحت پوشش و مراجعان، آمارهای مراجعه روزانه، روند معاینه مراجعان، فرآیندهای ارجاع و پیگیری رابررسی کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25332
  • منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.