تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین اخبار

نبی اله رشنو مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، شهرام الهیاری رئیس گروه پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی تیموری آشتیانی کارشناس پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به همراه اسد پور مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روح‌الله رمضان‌پور رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از قرنطینه حفظ نباتات در اسکله باهنر و بندر شهید رجایی بازدید کردند. جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد اهم اقدامات منطقه حفاظت شده گنودر گرامیداشت هفته زمین پاک پیام مهندس حسینی به مناسبت روز جهانی قدس قشم به عنوان منطقه آزاد اول و برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد آیین کلنگ‌زنی پارک «کاکا و دادا» در شهر بندرعباس هرمزگان بستری مناسب برای توسعه کشور و اقتصاد دریاپایه/برگزاری آموزش های محیط زیستی در مدارس

4

توسعه هرمزگان بر پایه صنایع و فعالیت های دریایی ترسیم شده است

  • کد خبر : 1098
  • 17 شهریور 1395 - 12:11
توسعه هرمزگان بر پایه صنایع و فعالیت های دریایی ترسیم شده است

صنایع استان در ۱۰ سال گذشته رشد چشمگیری داشته اند و بررسی سهم ارزش افزوده بخش صنعت و معدن خود بیانگر این موضوع است.

به گزارش هرمزگان تودی، عباس شیرخانلو در دیدار با نمایندگان گروه آلمانی “رولند برگر ” که به عنوان مشاور در امور مدیریت و کسب و کار فاز سوم بندر شهید رجایی فعالیت می کنند، ضمن ارائه تصویری از سیمای اقتصادی استان هرمزگان به بیان وضعیت موجود اقتصادی، ظرفیت ها و پتانسیل های استان پرداخت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ادامه داد:  از دقت نظر سازمان بنادر و دریانوردی پیرامون هماهنگی با استانداری هرمزگان و دستگاه های اجرایی در طرح توسعه بندر شهید رجایی قدردانی کرد و افزود: یکی از پتانسیل های قوی این استان، طرح توسعه اقتصادی دریامحور است که استان برنامه های ویژه ای را در این زمینه تدوین و در دست پیگیری دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: توسعه هرمزگان بر پایه دریا و صنایع و فعالیت های دریایی ترسیم شده است و وجود صنایع بزرگ نظیر پالایشگاه ها، صنایع فلزی، سهم بالای استان از ترانزیت و صادرات و واردات کشور، وجود مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد ،‌ شهرک ها و نواحی صنعتی از مزیت های استان هستند.

شیرخانلو تصریح کرد: صنایع استان در ۱۰ سال گذشته رشد چشمگیری داشته اند و بررسی سهم ارزش افزوده بخش صنعت و معدن خود بیانگر این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی استان هرمزگان آمادگی لازم و کافی به منظور همکاری در ارائه برنامه های توسعه استان به سرمایه گذاران و مجریان طرح های مطالعاتی و اجرایی را دارد.

همچنین در این جلسه نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی به بیان و تشریح موضوع و همچنین نقش گروه آلمانی در مطالعات و اجرای فاز سه بندر شهید رجایی پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.