تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
6

۲۱۳پروژه کشاورزی در دهه فجر سال جاری در هرمزگان افتتاح می شود

  • کد خبر : 14448
  • 14 بهمن 1398 - 10:13
۲۱۳پروژه کشاورزی در دهه فجر سال جاری در هرمزگان افتتاح می شود

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از بهره برداری ۲۱۳ پروژه در قالب ۵۷ طرح بخش کشاورزی در دهه فجر سال جاری در هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: علی باقرزاده همائی صبح امروز اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۱۳ پروژه در قالب ۵۷ طرح بخش کشاورزی در استان هرمزگان افتتاح می شود

وی با اشاره به اینکه سازمان جهادکشاورزی هرمزگان باتعداد ۵۷ طرح از دستگاههای پیشتازی است که بیشترین پروژه قابل افتتاح را داراست، افزود: ۶۶۹ میلیارد تومان اعتبار پروژه های بخش کشاورزی این استان می باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در خصوص این اعتبارات ابراز داشت: ۱۰۱ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی و ۴۵۰ میلیارد تومان از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعطاء تسهیلات برای پروژه های بخش کشاورزی استان هرمزگان که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، هزینه شده است.

باقرزاده همائی همچنین در ادامه به تفکیک پروژه های قابل افتتاح مرتبط با سازمان های زیرمجموعه سازمان جهادکشاورزی پرداخت و گفت: سازمان جهادکشاورزی ۱۰ طرح و ۱۷۲پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵۱میلیارد تومان ، اداره کل شیلات ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۰۱ میلیارد تومان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ۳۰ پروژه با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان را در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رساند.

وی با بیان اینکه۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر کلنگ زنی خواهد شد، ادامه داد: واگذاری ۲۱ هزار هکتار اراضی مستعد پرورش میگو به شرکت شهرک های کشاورزی یکی از بزرگترین طرح های است که در دهه مبارک فجر سالجاری کلنگ زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: احداث گلخانه، اجرای سامانه های نوین آبیاری، تجهیز ناوگان و ماشین آلات بخش کشاورزی، صنایع بسته بندی فرآوری محصولات کشاورزی و سردخانه، احیاء و مرمت قنوات و توسعه واحدهای دامپروری از پروژه های شاخصی که در بخش کشاورزی توسط سازمان جهادکشاورزی در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

عالی ترین مقام اجرایی وزارت جهادکشاورزی در استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از طرح های بخش کشاورزی ۲ هزار و ۹۲ شغل در استان هرمزگان ایجاد می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.