تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
8

کمک سه میلیارد تومانی مردم هرمزگان به نیازمندان

  • کد خبر : 8753
  • 25 شهریور 1398 - 11:06
کمک سه میلیارد تومانی مردم هرمزگان به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: مردم نوع‌دوست هرمزگان، سه میلیارد و ۱۹ ملیون تومان صدقه برای رفع مشکلات نیازمندان به کمیته امداد پرداخت کردند.

به گزارش هرمزگان امروز، مهرداد تاجیک، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: مردم نوع دوست هرمزگان، در پنج ماه سال جاری سه میلیارد و ۱۹ میلیون تومان صدقه برای رفع مشکلات نیازمندان به کمیته امداد پرداخت کردند که این کمک ها نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش اعتماد مردم به کمیته امداد گفت: از مجموع کمک های اهداء شده در پنج ماه سال جاری، دو میلیارد و ۹ میلیون تومان صدقه نقدی، ۷۵۰ میلیون تومان بصورت صدقه کالا و ۲۵۰ میلیون تومان نیز به مراکز نیکوکاری اهداءگردیده است که مبالغ جمع آوری شده درزمینه ی کمک هزینه ازدواج جوانان، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌های موردی، تحصیلی و تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و نیازمندان هزینه شده است.

تاجیک ادامه داد: کمیته امداد درصدد است پرداخت صدقه و تمامی کمک‌های مردمی را از حالت سنتی به الکترونیکی تبدیل نماید که امیدوایم با بسترسازی ایجادشده این مهم نیز تحقق پیدا کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: مردم نیک اندیش هرمزگان می‌توانند به ‌منظور تسریع در امر کمک‌رسانی به نیازمندان تحت حمایت از طریق سامانه تلفن گویای ۳۲۸۸ و نرم‌افزار ناب با ارسال عدد ۱۰۰ به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ بر روی تلفن همراه خود استفاده نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.