تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
4

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت روز ملی روستا

  • کد خبر : 10145
  • 15 مهر 1398 - 9:20
پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت روز ملی روستا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان؛ در پیامی ۱۵مهر ماه، روز ملی روستا را به تمامی روستائیان زحمتکش تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش هرمزگان امروز؛ صبح امروز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه، در پیامی فرارسیدن ۱۵مهر ماه، روز ملی روستا را به تمامی روستائیان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام:

بسمه تعالی

روستا به عنوان یکی از مراکز اولیه و مهم تمدن بشری، رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می شود و در بسیاری از کشورها، توسعه روستایی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و پیشرفت کشور ایفا می کند.

در دولت تدبیر و امید توجه ویژه به مناطق روستایی و ارتقای شاخص های توسعه پایداردر روستاها از جمله اولویت های اساسی است که در این مسیر با تاکید بر ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه فضای کسب و کار در روستاها، علاوه بر افزایش درآمد روستائیان، انگیزه برای ماندگاری مردم درمحیط های روستایی نیز فراهم شده است.

رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بارها بر توجه به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تاکید کرده اند و همچنین ریاست دولت تدبیر و امید دکتر روحانی نیز توجه ویژه ای را به روستا و روستاییان عزیز دارد وانتخاب روز ۱۵مهر بعنوان روز ملی روستا در این راستا می باشد.

اینجانب ۱۵ مهرماه روز ملی “روستا” را به روستائیان عزیز، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران سراسر استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با توجه به ظرفیت های ارزشمندی که روستاها در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی دارد، بتوانیم با مشارکت روستانشینان عزیز، شاهد ارتقای شاخص های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای استان باشیم.

علی باقرزاده همایی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.