تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
10

نماز بالاترین فریاد و بهترین اسلحه در مقابل دشمن

  • کد خبر : 1325
  • 03 مهر 1395 - 16:41
نماز بالاترین فریاد و بهترین اسلحه در مقابل دشمن

اگر نماز اول وقت برگزار شود آثار و برکات متعددی در زندگی انسان بوجود خواهد آمد.و علم بی ایمان ارزش ندارد و دانش آموز مسلمان باید در سایه علم آموزی بر تقویت ایمان و خداشناسی اهتمام ورزد.

به گزارش هرمزگان تودی، امام جمعه موقت بندرعباس نماز جوانان را در مقابل آسیب های اجتماعی واکسینه می کند/ نماز بالاترین فریاد و بهترین اسلحه در مقابل دشمن استروابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس,هم زمان با آغاز سال تحصیلی مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان به اتفاق نماینده وزارت متبوع و شورای معاونین همزمان با اولین روز بازگشایی مدارس نماز ظهر خود را به جماعت در دبیرستان شاهد آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس به امامت حاج آقا فروزان نژاد امام جمعه موقت بندرعباس برگزار نمود.

فروزان نژاد با استناد به آیه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ همه ی دانش آمو.زان را به حضور در نماز جماعت فراخواند و نماز را بالاترین فریاد وبهترین اسلحه در مقابل دشمن امروز دانست. وی درادامه گفت: نماز جوانان امروز را در مقابل آسیب های اجتماعی واکسینه می کند.

رییس ستاد اقامه نماز استان بر برگزاری نماز اول وقت تاکید نمود وگفت:اگر نماز اول وقت برگزار شود آثار و برکات متعددی در زندگی انسان بوجود خواهد آمد.و علم بی ایمان ارزش ندارد و دانش آموز مسلمان باید در سایه علم آموزی بر تقویت ایمان و خداشناسی اهتمام ورزد.

فروزان نژاد ضمن تشکر ازمقام عالی وزارت نوید ادهم و مدیر کل آموزش وپرورش استان نسبت به اهتمام در امر نماز جماعت مدارس تشکر نمود و از آمادگی ستاد اقامه نماز برای تامل هرچه بیشتر با مجموعه آموزش وپرورش اعلام کرد .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.