تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
3

نقص فنی در پرواز تهران به بندرعباس شرکت هواپیمایی آتا

  • کد خبر : 247
  • 04 مرداد 1395 - 9:42
نقص فنی در پرواز تهران به بندرعباس شرکت هواپیمایی آتا

یکی از مسافران پرواز با بیان اینکه در این وضعیت عده ای از مسافران در اعتراض به این وضعیت خواستار انصرا از پرواز شدند که مهمانداران مانع از این کار شدند، اظهار کرد: بنده به عنوان یک معترض از جای خود برخاستم و خواستار اجازه برای پیاده شدن از هواپیما شدم که یکی از مهمانداران این اتفاق را طبیعی دانست و مانع از پیاده شدنم شد.

به گزارش هرمزگان تودی پرواز عصر گذشته(۳ مرداد) تهران به بندرعباس هواپیمایی شرکت آتا به دلیل از کار افتادگی یکی از موتورهایش با مشکلاتی مواجه و با تأخیر به سمت فرودگاه بندرعباس پرواز کرد.یکی از مسافران این پرواز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طبق اعلام زمان از پیش تعیین شده، قرار بود این پرواز ساعت ۱۶:۱۰ به سمت بندرعباس پرواز کند که تمامی مسافران ساعت ۱۶:۳۰ سوار هواپیما شدند اما ۴۵ دقیقه بدون هیچ حرکتی از هواپیما گذشت که شدت گرما و اعتراض مسافران باعث شد تا خلبان اعلام کند سیستم تهویه هواپیما مشکل دارد و در حال تعمیر آن هستیم.

ایمان خواجویی با بیان اینکه پس از گذشت ۱۵ دقیقه از این وضعیت و رفت و آمدهای مکرر مهمانداران سرانجام هواپیما شروع به حرکت کرد، ادامه داد: پس از شتاب گیری هواپیما موفق به بلند شدن نشد و همین امر ترس را در بین مسافران گسترش داد و باعث سر و صدا و اعتراض مسافران شد.

وی با اشاره به اینکه سرمهماندار هواپیما اعلام کرد که یکی از موتورهای هواپیما در سمت چپ به دلیل خالی شدن روغنش از کار افتاده است، تصریح کرد: این مسئول اعلام کرد هیچ مشکلی نیست و تکنسین ها در حال تعمیر این موتور و برطرف شدن مشکل هستند تا پرواز انجام شود.

خواجویی با بیان اینکه در این وضعیت عده ای از مسافران در اعتراض به این وضعیت خواستار انصرا از پرواز شدند که مهمانداران مانع از این کار شدند، اظهار کرد: بنده به عنوان یک معترض از جای خود برخاستم و خواستار اجازه برای پیاده شدن از هواپیما شدم که یکی از مهمانداران این اتفاق را طبیعی دانست و مانع از پیاده شدنم شد.

این مسافر افزود: حتی کارت پروازها را جمع آوری شد تا اعتراض مان به جایی نرسد که با ادامه اعتراضات بنده به همراه سه مسافر با دخالت خلبان از پرواز پیاده شدیم اما حتی بلیط پرواز هم از ما گرفته شد.

وی با بیان اینکه این پرواز پس از ۱۵۰ دقیقه با تأخیر انجام شد، خاطرنشان کرد: وقتی برای اعتراض و رسیدگی به این موضوع به سوی شرکت هواپیمایی آتا و مدیریت ترمینال رفتم هیچ پاسخی داده نشد و حتی حاضر نشدند هزینه بلیط یا یک بلیط جایگزین نیز برای مان در نظر بگیرند و مجبور شدم بار دیگر یک بلیط خریداری کنم و راهی بندرعباس شوم.

خواجویی با اشاره به اینکه در زمان پیاده شدن یکی از کادر پرواز گفت بهترین کار ممکن پیاده شدن از هواپیماست، اضافه کرد: حتی مسافران پیاده شده بارهای شان هم از سوی شرکت مذکور داده نشد و اعلام کردند در بندرعباس تحویل بگیرید.

وی در پایان اعلام کرد این پرواز از زمان اعلام پرواز تا بلند شدنش بیش از چهار ساعت و نیم به طول انجامید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.